Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk no småting for noen dager siden.

1 stasjonær fujitsu siemens pc..

Celeron 2,4GHz. 40GB disk, 256 mb ram, kombi dvd-rom/cd-brenner.

Har kun testet disken ifra den, resten ligger i deler hjemme, siden kabinettet var så møkkete og fælt.

fikk også 2 laptoper..

Den ene er en ibm maskin, 650MHz pentium 3.

Denne har dårlig kontakt mellom skjerm og hovedkort, så skjermen slår seg av og på som den selv vil :p

Det er heller ikke cd-rom på den, så jeg får ikke lagt inn noe os på den.. men GNU Linux ligger på den, men er litt vanskelig å komme inn når jeg ikke vet brukernavn og passord :p

Den andre laptopen kommer ifra samme sted som dem jeg fikk for ei stund siden.

Dette er en AMD Athlon 1900+, uten ram, 60GB disk, dvd-rom/cd-brenner (defekt drev).

Dette er en Cinet maskin, men har også en helt lik en som det står Rec på :p men den har noe dårligere specs.

Lenke til kommentar
Bør vel strengt tatt ta en titt på noen returpunkter snart. Mor nekter å kjøpe ny PC til seg selv før den andre ryker...(800Mhz CPU, egentlig 128 mb ram, random shit skjermkort og 40 gb harddisk)Finner bedre på "skraphaugen" liksom :roll:

Hun har en fin moral, bedre enn mange andre her på forumet.

Lenke til kommentar
Bør vel strengt tatt ta en titt på noen returpunkter snart. Mor nekter å kjøpe ny PC til seg selv før den andre ryker...(800Mhz CPU, egentlig 128 mb ram, random shit skjermkort og 40 gb harddisk)Finner bedre på "skraphaugen" liksom :roll:

Selv sitter jeg med en 19" 76P SAMTRON CRT-skjerm som jeg fikk en gang i tiden. Jeg skaffer meg ikke noe nytt før den gamle ryker. For å ikke nevne IBM-tastaturet. :p

Lenke til kommentar

Enig i det :thumbup:

Har man ikke behov for noe nyere så er det bare bra at hun unngår å kjøpe noe nytt bare fordi det er nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg i i veldig godt humør i dag, skolen skal renovere hovedbygget og skal da bytte ut store deler av nettverksinfrastrukturen

Dagens fangst til i dag er da:

1x HP procurve 2324 (et raskt søk i prisguiden viser at disse koster ca. 2700 kroner)

2x HP procurve 2124 (disse koster ca 1500 ifølge prisguiden)

I tillegg så har jeg fått tak i et lite 2u patchepanel, som jeg er usikker på om jeg orker og ta med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...