Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk no småting for noen dager siden.

1 stasjonær fujitsu siemens pc..

Celeron 2,4GHz. 40GB disk, 256 mb ram, kombi dvd-rom/cd-brenner.

Har kun testet disken ifra den, resten ligger i deler hjemme, siden kabinettet var så møkkete og fælt.

fikk også 2 laptoper..

Den ene er en ibm maskin, 650MHz pentium 3.

Denne har dårlig kontakt mellom skjerm og hovedkort, så skjermen slår seg av og på som den selv vil :p

Det er heller ikke cd-rom på den, så jeg får ikke lagt inn noe os på den.. men GNU Linux ligger på den, men er litt vanskelig å komme inn når jeg ikke vet brukernavn og passord :p

Den andre laptopen kommer ifra samme sted som dem jeg fikk for ei stund siden.

Dette er en AMD Athlon 1900+, uten ram, 60GB disk, dvd-rom/cd-brenner (defekt drev).

Dette er en Cinet maskin, men har også en helt lik en som det står Rec på :p men den har noe dårligere specs.

Lenke til kommentar
Bør vel strengt tatt ta en titt på noen returpunkter snart. Mor nekter å kjøpe ny PC til seg selv før den andre ryker...(800Mhz CPU, egentlig 128 mb ram, random shit skjermkort og 40 gb harddisk)Finner bedre på "skraphaugen" liksom :roll:

Hun har en fin moral, bedre enn mange andre her på forumet.

Selv sitter jeg med en 19" 76P SAMTRON CRT-skjerm som jeg fikk en gang i tiden. Jeg skaffer meg ikke noe nytt før den gamle ryker. For å ikke nevne IBM-tastaturet. :p

Lenke til kommentar

Er det å ikke bytte ut noe som er klart for museum god moral? Har jeg kjempegod moral fordi jeg fortsatt bruker min Sega Megadrive, eller er jeg nostalgisk? Var kanskje meningen med innlegget ditt noe helt annet, noe som hører hjemme i https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=525478 ?

Uansett, nok offtopic fra meg ...

Lenke til kommentar
Bør vel strengt tatt ta en titt på noen returpunkter snart. Mor nekter å kjøpe ny PC til seg selv før den andre ryker...(800Mhz CPU, egentlig 128 mb ram, random shit skjermkort og 40 gb harddisk)Finner bedre på "skraphaugen" liksom :roll:

Enig i det :thumbup:

Har man ikke behov for noe nyere så er det bare bra at hun unngår å kjøpe noe nytt bare fordi det er nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg i i veldig godt humør i dag, skolen skal renovere hovedbygget og skal da bytte ut store deler av nettverksinfrastrukturen

Dagens fangst til i dag er da:

1x HP procurve 2324 (et raskt søk i prisguiden viser at disse koster ca. 2700 kroner)

2x HP procurve 2124 (disse koster ca 1500 ifølge prisguiden)

I tillegg så har jeg fått tak i et lite 2u patchepanel, som jeg er usikker på om jeg orker og ta med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...