Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i alle dager skal man ellers gjøre med defekte deler? Dumpe det i havet eller selge de til dobbel pris fordi de er reparerte? Koster antagelig langt mindre og lage nye enn og reparere dem.

Hvis det var de dynamoene du refererte til mener jo jeg at de fint kan brukes, med mindre du kjører veldig mange og korte turer overlever batteriet helt fint.......

 

Mener at de burde ha solgt disse som b-varer og bare informert skikkelig om hva som er feil med de.... Nå står hele garasjen full av dynamoer :!:

Lenke til kommentar

Der jeg jobber, hadde noen kunder planer om å kaste en 37" plasma-TV, HD-ready og greier, fordi de ikke ville vente på reperasjon.. Jeg veit ikke helt hva som er feil med den, men det er bare sykt å tenke på at man heller kaster en tv istedenfor å sende den inn på reklamasjon :ohmy:

Lenke til kommentar
Der jeg jobber, hadde noen kunder planer om å kaste en 37" plasma-TV, HD-ready og greier, fordi de ikke ville vente på reperasjon.. Jeg veit ikke helt hva som er feil med den, men det er bare sykt å tenke på at man heller kaster en tv istedenfor å sende den inn på reklamasjon :ohmy:

Regner med du tok den med deg?

 

Det var ikke jeg som tok den imot, men vi satt den inn på lageret ;) Vet ikke hva som skjer med den videre..

Lenke til kommentar
Der jeg jobber, hadde noen kunder planer om å kaste en 37" plasma-TV, HD-ready og greier, fordi de ikke ville vente på reperasjon.. Jeg veit ikke helt hva som er feil med den, men det er bare sykt å tenke på at man heller kaster en tv istedenfor å sende den inn på reklamasjon :ohmy:

Regner med du tok den med deg?

Det var ikke jeg som tok den imot, men vi satt den inn på lageret ;) Vet ikke hva som skjer med den videre..

Hva som skjer videre?, du tar den med deg vel :ph34r:, og gir meg god pris på den :)

Lenke til kommentar
Snakker om julaften ja, ArticOC :)

Vel, vi får håpe Julenissen er like snill mot Skrotnissene i 2008, for den siste mnd. av 2007 har vært helt utrolig :)

Man har funnet hardware som er bedre spesifisert enn det man finner hjemme hos godt oppdaterte brukere, f.eks. lydkortet jeg fant i dag er råere enn det jeg har i "grom PC`en" min og den er bestandig fylt med det siste og beste. Hadde "bare" et X-Fi Xtreme music m/2MB RAM der fra før, så 64MB var jo en skikkelig go`bit ;)

 

Jeg tipper det vil bli mye bra å finne også i 2008, for det virker som folk har alt for mye penger sånn som det er nå, og bra er det, for da blir det mye bra på oss andre når de går bananas/nuts :pGod Hjul til alle!!

 

ArticOC: du har ikke lyst til åå donere bort det lydkortet til meg?

Jeg sitter med et onboard lydkort som skurrer som s#¤%n!

Selvfølgelig kan du få et lydkort av meg, men betingelsene er som vanlig at det plukkes opp i Tromsø, for jeg er for lat til å pakke og springe på postkontor. Har 6 stk. Soundblaster Live! kort liggende. Sorry, men sånn er reglene og de er ikke bøyelig ;)

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Julenissen hadde vært en runde på morgenen julaften... Fant en subwoofer med innebygget forsterkere for 5.1 da jeg var ute en krisetur for å få nye lyspærer til juletreet... :)

 

Av det velkjente merket Clas Ohlson.. :p

 

Vel, noe må man jo kunne bruke det til.... :)

 

Lykke til med skrotjakt etter julegaveutpakkingen alle sammen! :)

 

M.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...