Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom Lefdal i Trondheim på fredag kveld. Der lå det ganske mye i gitterkasser (åpne), men var tydeligvis for tidlig ute. Sto 2-3 der fra butikken og drev på med å flytte ting med gaffeltrucken. Var en del rot der, håper det var etter de selv og ikke andre plukkere. Ved Siba og Expert var det rimelig tomt. Expert hadde alt sitt innelåst :(

Lenke til kommentar

Dagens:

20GB ide disk :p

 

Fujitsu Siemens laptop, modell nr: Lifebook C1110D

Har ikke testet den enda da den var veldig kald.

Men ifølge specs på nettet så er det mellom 1,3 til 1,6 ghz centrino, 2x 256MB ram (sjekket at dem sitter der), disken er på mellom 20 og 40 gb, mest sannsynlig 40, og det er cd-rw/dvd kombo drev i den.

Den var uten lader.. ser ganske bra ut, bortsett ifra at det mangler venstre museknapp, også er det et skrue feste som er knekt, så den spriker litt i ene hjørnet.

Lenke til kommentar
Dagens:

20GB ide disk :p

 

Fujitsu Siemens laptop, modell nr: Lifebook C1110D

Har ikke testet den enda da den var veldig kald.

Men ifølge specs på nettet så er det mellom 1,3 til 1,6 ghz centrino, 2x 256MB ram (sjekket at dem sitter der), disken er på mellom 20 og 40 gb, mest sannsynlig 40, og det er cd-rw/dvd kombo drev i den.

Den var uten lader.. ser ganske bra ut, bortsett ifra at det mangler venstre museknapp, også er det et skrue feste som er knekt, så den spriker litt i ene hjørnet.

Vi har c1110 :) Maskinen er god å jobbe med..

Lenke til kommentar
LAN-party anyone?! :dribble:

 

Fant en 24 porters 10/100 switch (Cisco Catalyst 2924M XL 10/100 Autosensing Fast Ethernet Switch)

 

Har testet den og har enda ikke funnet feil, de to første portene som er slukket på bildet er kun fordi switchen holder på å boot`e og når de seks første er slukket den operativ.

 

 

Ikke værst den... ! gratulerer.

 

Skal på langtur i morgen så får se om sjåføren gidde kjøre innom noen elektromarkeder om man ser noen, håper på å finne noe som kan brukes da :!:

Lenke til kommentar
LAN-party anyone?! :dribble:

 

Fant en 24 porters 10/100 switch (Cisco Catalyst 2924M XL 10/100 Autosensing Fast Ethernet Switch)

 

Har testet den og har enda ikke funnet feil, de to første portene som er slukket på bildet er kun fordi switchen holder på å boot`e og når de seks første er slukket den operativ.

 

 

Ikke værst den... ! gratulerer.

 

Skal på langtur i morgen så får se om sjåføren gidde kjøre innom noen elektromarkeder om man ser noen, håper på å finne noe som kan brukes da :!:

Joda, et morsomt funn forøvrig. Men da jeg ikke har planer om å ha LAN-party med det første ;)..så gis den bort om noen i Tromsø vil ha den, for jeg nevner igjen at jeg er for lat til å sende ting med posten!

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp funnet en ny plass her på Stjørdal som kan finne på å ha mye fint. Var ute og henta en pizza i sted, og da så jeg en fjøsdør (bak en radio/tv reperatør) som sto på gløtt, og innenfor sto det et lass med TVer og annet stash. Vet ikke helt hvor mye jeg skal rote inne i noen sine bygninger, men skal se litt nærmere i morgen og se på mulighetene.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp funnet en ny plass her på Stjørdal som kan finne på å ha mye fint. Var ute og henta en pizza i sted, og da så jeg en fjøsdør (bak en radio/tv reperatør) som sto på gløtt, og innenfor sto det et lass med TVer og annet stash. Vet ikke helt hvor mye jeg skal rote inne i noen sine bygninger, men skal se litt nærmere i morgen og se på mulighetene.

 

Du får holde oss oppdatert :)

 

Er det noen andre steder på stjørdal også? Var å leita litt tidligere, men fant ikke noe utvendig i sentrum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...