Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Noen som har en HP Pavilion 7850?

 

Powersupply'en min røyk.

 

Er det noen som har samme datamaskin og vil selge, eller en powersupply er det bare å ringe.

 

Specs på den gamle powersuply:

 

 

Delta Electronics

Model: DPS-120AB-1 A Rev: 1

HP P/N: 5185-2934

 

Input: 200-240V - /2.0A 47-63Hz

Output: 124w max

 

 

Kenneth

91604658

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det en sånn 4Watt walkie?

9578196[/snapback]

Har ikke peil jeg :p

Bare dro den med meg..

I fronten står det Zodiac M-144 N

PR 27 N

 

Og ang det cd-rommet.. ja det har standard digital utgang.

 

Men over til dagens funn:

 

Wyse Winterm tynnklient som er produsert august 2003, denne er testet og funker som den skal.

Men den ser ikke så fin ut.. har fått noe på seg ser det ut som.. og plasten har sprekt endel.

 

Batterilader for 4x AA eller AAA batterier (ikke testet enda)

 

Sender/mottaker for logitech trådløst tastatur og mus (begynner endelig å få nok av dem :p) (ikke testa)

 

Laptop cd-rom, som ser ut til å ha sittet i en stasjonær pc. (ikke testa)

 

Enda en extern Iomega cd-brenner.. men denne trur jeg er gammal.. søkte på nettet og endte opp med et 4x4x6x drev. (ikke testa, kommer nok ikke til å teste heller.. da det kun støtter usb 1.1 så det ut som, hadde det vært 2.0 kunne jeg brukt kabinettet til noe annet)

Fant ikke power til den.. men trur det var en polakk som tok poweret.. for jeg så et bilde på nettet.. og det ligna på noe han polakken tok.

Trur han også fant en laptop lader.

 

Ask prosjektor, husker ikke noe modell navn.. men gammel er den nok. (ikke testa)

 

Ellers fant jeg en BOSS mp3 spiller til bil, som jeg klarte å miste i bakken så fronten spakk :(

Så ut som en grei spiller.. var aux inngang i fronten også.

 

*edit*

Prosjektoren er en ASK Impression 880, og den ser ut til å funke.

Det kom noen rare lyder ifra den når jeg slo den på.. men den ga da et test bilde etterhvert, og lyden ga seg.

Jeg kom ikke inn på menyen uten å koble til en bilde kilde.

Så jeg har ingen anelse om noe om den.

Endret av Drkangel
Lenke til kommentar
Tidenes vifte funn!

 

Produsert i Japan av det annerkjente merke Sanyo Denki.

Er sanyo denki et anerkjent merke? jaja lærte noe nytt i dag også, fant en hel haug av sanyo denki vifter i en gammel server her for en stund siden. Men det var "vanlige" vifter da.

 

90mm bråker en del, men blåser som en orkan :p

 

tok vel 10stk med meg, pluss et kontrollerkort de stod kobla til.

Lenke til kommentar

Dagens funn:

 

- En Quantum 3.5" IDE HDD av ukjent strørrelse. Trolig defekt da den lagde masse ulyder når jeg koblet den til

 

- En Dell Inspirion laptop, uten "maskin delen" :p 15"

Skjermen så helt fin ut, ikke noen riper eller andre kosmetiske feil. Hva kan denne brukes til mon tro? Forslag tas i mot :thumbup:

Lenke til kommentar

Dagens "fangst"

Fikk 2 PC'r

 

Står nå på hodet for å få liv i minst 1 kanskje 2 PC'r :p

 

CPU: 2 x 1,3 GHz Celron...

HDD: 2 x 20 GB

Ram 128 mb + 256 og bare 256 i den andre..

2 stk orginale XP Pro CD keys :D

 

Har litt problemer med å boote.. Mistenker at mine kunskaper er litt spinkle i bios.

Trur ene disken er død eller ikke inneholder OS siden det står noe med at det ikke er no OS som kan b00tes..

 

 

Men skal se om jeg får noen rambrikker og XP samt disker til mine andre PC'r om det ikke blir liv i de to jeg bedriver tiden med nå :E

 

 

EDIT: Ene disken hadde windows NT og den andre var det bare tomme partisjoner.. men rart PC-en ikke ville boote med en disk som hadde win XP home..

Får prøve å skaffe litt hjelp for å se om man kan få de til å funke. Skal jo bruke PC'ne bare man får de i gang.. :)

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Foressten er det noen av dere som bor i Bergen? Jeg har fått et tilbud om å hente en haug MAC maskiner og skjermer hos et firma i Bergen. Men jeg bor i Bærum så det er uaktuellt å hente det :no::no:

Førstemann som svarer, skal få kontakt info og telefon nummer.

Endret av Baba2
Lenke til kommentar
Fant ingenting i dag, har hatt storopprydding rett før jeg kom, så var svært lite igjen. Traff også den samme polakken for 3dje gang på rad av 3 mulige, tror han er der passe ofte;)

9582297[/snapback]

Traff samme polakk to dager på rad jeg også sist uke. Vi slo av en prat og gud så morsomt det var :!:

 

Han var elendig i engelsk, men det var tydelig at det lille han hadde lært var av å se amerikanske gangsterfilmer.

 

F.eks. da han pekte på en gammel maskin som stod i nærheten og sa: "Look that fuck old shit!! Haha.. Pentium 2 is just fuck.."

 

Og han fortsatte i det vide og brede med setninger som i stor grad bare bestod av ordene: haha, fuck, shit, motherfucker, bitch.. o.s.v :thumbup:

 

Men vi fikk fort god kjemi og hadde en hyggelig stund med å plukke deler sammen! Min type folk det der ;)

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...