Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Dagens fangst:

Aopen Aeolus Gefoce FX5200, 128mb

Gefore 2GTS, 64mb

30gb 2.5" laptopdisk

3com usb 11mbit wireless

3com aksesspunkt (også 11mbit)

Samsung Writemaster ekstern duallayer dvd±rw brenner

litt sdram av ukjent størrelse

diverse kabler/overganger

meget fornøyd med dagen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på el retur i dag ved El-kjøp, Haugesund. Var ikke noe å finne. Det er egentlig aldri noe å finne der nå siden polakkene kommer alltid midt på dagen med sine varebiler og fyller de opp.

Det jeg egentlig finner hver gang er bare mye rot. Syns synd på de som jobber der!

Lenke til kommentar

http://www.dvdink.no/estore/visoversikt_bl...&sid=656&side=1

9497121[/snapback]

Takker for tipset!

Hvordan er dem på porto ved forskuddsbetaling?

Har sjekka litt rundt på nettet før, og finni ut at yaha.no har mye billig til dem fleste skrivere.. dem ligger ca 20-30 kr billigere i pris på noe jeg trur er samme patroner som du linket til.. så om jeg handler der vil jeg spare 50-60 kr.

Men så er det portoen da :p

Skulle også hatt toner til en laser skriver her.. fant endel toner kasetter til den.. men etter at jeg har testet disse har utskriftene blitt betydelig dårligere.. hele arket blir grå aktig, noe av teksten er klumpete og blir fort uleselig..

Når jeg fant den så var det ikke misfarging på arkene, og heller ikke klumper..

Men en dag så sluttet den å skrive omtrent, så da fant jeg noen toner kasetter jeg prøvde.. og alle gir den stygge effekten.. Holder det da om jeg skaffer en helt ny toner kasett?:) eller må trommelen byttes også?:(

Kjøpe toner kan jeg leve med, men er ikke intressert om jeg må bytte trommel..

PS, fant også 2-3 trommeler den dagen jeg fant toner kasettene.. disse gir også samme feil på arket.

9497373[/snapback]

dvdink.no er en del billigere enn yaha.no, dvdink sender det som er intill 1kg med brev så da blir porto billig.

tror porto med brev blir enten kr23 eller kr55 avhengi av hvor mange patroner du kjøper.

Lenke til kommentar

arcticOC: jeg tror du finner mer i bilen min enn du finner på "public" elretur.

Fant en crappy pc idag men ganske greit atx kabinett

fujitsu siemens myrica (ergo pro)

og en stor skjermkortkjøler av noe slag. heatpipes og kjølerribber som vil dekke ett helt kort

Arctic cooling accelero s1 eller s2 (plastikk er brukket av)

Endret av mhsalangli
Lenke til kommentar

Jeg synes denne tråden fortjener en liten update fra meg :)

For et par uker siden fant jeg en slik Altec Lansing im7. Den hadde ikke strømkabel, så jeg dro til en mac butikk i Oslo som kunne skaffe meg en slik. Så en dag senere hadde jeg strømkabelen, og gjett hva? IM7'en lever! Kjønner ikke at folk gidder å kaste en iPod dock for 2000kr. Så nå har jeg fått meg en iPod lader og høyttaler:D

Men det som er kjipt er at på basshøytaleren så er den en liten sprekk, så man får en sånn litt irriterende bass lyd. Denne kan lett limes sammen igjen, men de forskjellige limene jeg har prøvd er for sterke/etsende så "membranen" bare bøyer seg innover. Men etterhvert kommer den ut igjen... Noen som peil på hvordan man kan fikse den?

Eller så har jeg funnet hovedkort til iBook G4 jeg fikk, fikk hovedkortet for 500kr :cool:

Så nå har jeg en iBook som lever. Synd at hovedkortet jeg fikk, er litt nyere enn det som maskinen har, så touchpaden og høytalerene har en annen kontakt som ikke passer på hovedkortet. Men til det bruker jeg bare mus og hodetelefoner :love:

Endret av Baba2
Lenke til kommentar

Den er sikkert fra 2000. Athlon 1100MHz ble ikke lansert før 28. august 2000. Windows Me ble lansert i Juli 2000, 5 måneder etter Windows 2000. Men det er rart harddisken er merket med en så høy prislapp. Jeg kjøpte 2 stk IBM harddisker på 20GB ved årsskiftet 2000/2001 og betalte "bare" 1500 kr per stk. De første DVD-brennerne dukket vel ikke opp før i 2001 om jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Kjære venner :)

Vil bare si en ting, vennligst formater alle diskene dere finner, uten å ta en titt i innholdet. Da gjør dere en tjeneste for dem som kaster diskene uten å tenke mer over hva som ligger på diskene.

Takk :)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...