Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- En grei nok CD-R/RW brenner

- GeForce 4 4200 skjermkort med 128MB RAM, DeLuxe versjon fra Asus

- Aopen AK33 socket-A hovedkort med AMD Duron CPU på 800MHz, dette hovedkortet er en gammel klassiker :) ..slikt som ekte entusiaster liker (se tekst på hovedkort) :love:

Fant også en Socket-A kjøler jeg tok med slik at jeg får testet hovedkortene/cpu`ene

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke teste en moderne strømforsyning som ligger i en container, siden den er langt fra utdatert er det nok andre grunner til at den ligger der.

Tror jeg har et lignende hovedkort lignende. Dette var den første PC-en min. Kan det tilfeldigvis være det samme? Nå ligger det i en antistatisk pose over kjøleskapet mitt. :love:

dsc034452wg1.jpg

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke teste en moderne strømforsyning som ligger i en container, siden den er langt fra utdatert er det nok andre grunner til at den ligger der.

8808927[/snapback]

Joda, jeg tester ikke sånne saker på nye saker jeg har betalt adskillige kroner for. Men nå har jeg jo også god tilgang på gammelt skrap jeg kan teste strømforsyninga på ;)

Simen1: takk for den lille ryddinga ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk også tak i et sånt Aopen AK33 hovedkort for ikke så lenge siden, har testa det, og fikk bilde på det til slutt.. viste seg at dem som kasta det hadde nappa av reset cmos jumperen, og da var det helt dødt.

Lenke til kommentar

Fant 2 gøyale maskiner idag, hele maskinen er innebygget i 15" LCD skjermen! :!:

Pentium iii 1GHz

20GB harddisk

128MiB RAM

15" LCD

images629911.jpg

Funker fint som snus :D

Fant også et Nvidia FX5200 64MiB PCI skjermkort, en 256MiB sdram 133MHz brikke og et trådløst tastatur.

Lenke til kommentar
Fant 2 gøyale maskiner idag, hele maskinen er innebygget i 15" LCD skjermen!  :!:

Pentium iii 1GHz

20GB harddisk

128MiB RAM

15" LCD

Funker fint som snus :D

Fant også et Nvidia FX5200 64MiB PCI skjermkort, en 256MiB sdram 133MHz brikke og et trådløst tastatur.

8814351[/snapback]

Slettes ikke dårlige funn det der nei! :thumbup:

Likte spesielt godt det der PCI skjermkortet, meget bra til multipel-monitor oppsett.

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Ja eller HTPC-bruk.

Har en HTPC nå som jeg har et ATI PCIkort i, men da kan jeg bytte og endelig kjøre linux eller noe slikt på den.

Apropos det trådløse tastaturet, jeg tror jeg har funnet oppimot 10 trådløse enheter i løpet av det siste året. Og da har jeg ikke tatt med meg alt jeg har sett liggende rundt om engang. Ingenting av det har vært defekt heller :ohmy:

Fatter virkelig ikke hva folk tenker med jeg :no:

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

det er på høy tid å få gjort unna vårrengjøringen nå, og slikt kommer oss til gode :woot:

mon tro om dette kan ha en sammenheng med at det nærmer seg sommer og folk begynner å få inn feriepengene rundt denne tiden her.. ;)

Edit:

@aspstein

tøffe maskiner gitt! og de fungerer perfekt? gimme one! :mrgreen:

Endret av Prelude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...