Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Ok, Trur jeg har finni en sånn Atari før, men den fikk jeg aldri noe liv i.

Men det første bildet du har der er nok samme maskin som jeg har, men jeg har andre joysticks, dem som lå i esken til maskinen har en knapp på hver av sidene.

Men,men.. Regner med at den ikke er så mye verdt om det er en "clone" av Atari 2600.

Men la merke til noe nå.. På samme linja som det står TV game er det en tekst boks under reset knappen, her står det 2600

*edit*

Har nå testet den på tv'n i stua, der fungerte den mye bedre, fikk farger med engang, litt flimring, men det må man vel nesten vente seg av sånt :p hehe

Og fatter'n trudde den var ifra rundt 70 tallet.. mens jeg tror den er mer 80-talls.

Endret av Drkangel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pa Tanks skole i Bergen, ligger ogsa en 2x2m kasse med PCer.

De er under tak, men er 333MHz med 128MB DDR minnebrikker. Bare noen har (4GB) harddisker i seg. Flere har CD-rom stasjoner. 10MBit nettverkskort med BNC og RJ45 plugger.

Lenke til kommentar

hehe, var en liten tur bak elkjøp i kveld, der står det en uendelig gammal pc, hk har en haug med isa porter med en slags forlenger port bak, det satt en del forskjellige kort i de portene, men de satt fast, så jeg fikk de ikke med meg. ene kortet så ut som en ide kontroller.

Jeg tok med cpu'en på den står det :

intel overdrive

DX20DPR66

C4420578

Sz904 v3.0

© 1989 1992

så det virker som en relativt gammal greie :p noen som har sett det før?

Lenke til kommentar
Pa Tanks skole i Bergen, ligger ogsa en 2x2m kasse med PCer.

De er under tak, men er 333MHz med 128MB DDR minnebrikker. Bare noen har (4GB) harddisker i seg. Flere har CD-rom stasjoner. 10MBit nettverkskort med BNC og RJ45 plugger.

8792323[/snapback]

Vil anta at det har lurt seg inn en liten leif her?

Maskiner med 333 MHz prosessor og DDR-minne er sjelden kost ;)

Edit: Jammen var det ikke en leif hos meg og

Endret av Pettern800
Lenke til kommentar

Dagens fangst, ikke av dem beste akkurat:

Logitech tastatur, USB og PS/2 plugg, og 2 porters USB hub innebygget.

Litt spesielt design på hubben, portene sitter skrått utover, så større enheter ikke kommer borti hverandre :p

Men det var en gul lapp på cd-plata som det står defekt på.. og det ser ut som om det er defekt også.. eller, alle bokstavene funker, men om man trykker på space så får man et mellomrom og et pip, trykker man på enkelte av tallene kommer det 2 forskjellige tall :p

Og resten av funnet var orginal platene + cd-key til Half Life 1, CS, og Oposing force

Lenke til kommentar
Noen som vet om el-returplasser på forus som kan være intressante? (Utenom miljøstasjonen..)

8792897[/snapback]

De få plassene som finnes er raidet av polakker, dvs det finnes lite eller ingenting av verdi og hente. Synd men sant

Lenke til kommentar
Noen som vet om el-returplasser på forus som kan være intressante? (Utenom miljøstasjonen..)

8792897[/snapback]

De få plassene som finnes er raidet av polakker, dvs det finnes lite eller ingenting av verdi og hente. Synd men sant

8793223[/snapback]

Da må dere lete et par ganger til ;)

Lenke til kommentar

For de som bor i nærheten av Åssiden.

Jeg jobber på Expert og kaster nå en HP Omnibook med external floppydisk. PC'n har ikke batteri eller ladekabel.

Kaster også en Psion Series 3c.

For de som vil ha det kan jeg passe på det fram til kl 20.00, ellers så ligger det i et bur utenfor fra kl 20.00.

Lenke til kommentar

Jeg jobber på Expert og kaster nå en HP Omnibook med external floppydisk. PC'n har ikke batteri eller ladekabel.

For de som vil ha det kan jeg passe på det fram til kl 20.00, ellers så ligger det i et bur utenfor fra kl 20.00.

8797775[/snapback]

hvis noen har velvilje så gjør deres beste for å redde disken jeg trenger en sånn til en pc jeg har og ja jeg er villig til å betale

Lenke til kommentar

Du kan anse den for berget. Jeg kan ta den med hjem jeg, så kan vi sikkert avtale frakt og slikt litt senere.

Litt info:

HP F1059A External floppy disk drive med kabel. Ser faktisk grei ut.

Endret av Boogeyman
Lenke til kommentar

8797775[/snapback]

Flott initiativ!

Er det åssiden i Bergen eller Drammen du mener? Spec. på PCen?

Lenke til kommentar

Alt er desverre lagt ute i burene untatt floppydisken som en her skulle ha.. Pleier å flokke seg polakker rundt der på kveldinga, så skal ha flaks hvis det ligger no der nå. Jeg kan fortsette å si ifra hvis det dukker opp noe interessant senere. det er på Åssiden i Drammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...