Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo,

 

fant to esker (våte men hele) med eldre 'Nascar charger 2' ratt/pedaler til PC, alt i bobleplast med driver cd, til win 95/98 på elkjøp her lokalt. :) Men ... ser det er standard gameport 15-pins tilkopling, ingen usb eller noe slikt, finnes det en overgang kanskje jeg kan bruke?

 

Pedalene ser ut til å være konstruert for dverger ...

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Da var skjermkortet også testa, og det funker som smurt! :)

8731146[/snapback]

 

det 1950pro 512Mb?

det er beste funnet jeg har sett!

8731234[/snapback]

Det stemmer, ganske fornøyd med det :)

Jeg holder nå på å fixe dvd brenneren, det kommer sånn "Burn prosses failed at 46x" elns, så jeg har åpnet den å holder på å mekke, så skal nok bli bra den også, alltid greit med en ekstern brenner.

Lenke til kommentar

hehe, jeg merker at samlinga med totalt ubrukelige pc deler begynner å hope seg opp i leiligheten. starta akkurat opp et msi hk fra 98 (model 6119) sammen med et pci stealth 64 diamond skjermkort, og en p3 450 mhz cpu, pluss hele 128 mb sdram. Litt interesangt at hk ikke støtter p3 da, men leser den som en p2 cpu.

 

eneste jeg mangler nå er operativsystem, hadde vært tøft å sjekka litt superpi ol. kanskje klokka hele dritten til helvete. ikke mye annet å bruke den til.

 

 

Ja jeg peller med meg litt for mye dritt :p

Lenke til kommentar
hehe, jeg merker at samlinga med totalt ubrukelige pc deler begynner å hope seg opp i leiligheten. starta akkurat opp et msi hk fra 98 (model 6119) sammen med et pci stealth 64 diamond skjermkort, og en p3 450 mhz cpu, pluss hele 128 mb sdram. Litt interesangt at hk ikke støtter p3 da, men leser den som en p2 cpu.

 

eneste jeg mangler nå er operativsystem, hadde vært tøft å sjekka litt superpi ol. kanskje klokka hele dritten til helvete. ikke mye annet å bruke den til.

 

 

Ja jeg peller med meg litt for mye dritt :p

8735097[/snapback]

 

Jeg vil si at det er det som er gøy med gamle pc deler da :p

klokking, samt det å bygge pc'n inn i diverse saker og ting

Det mener ihvertfall jeg, men nå er jo jeg litt merkverdig å da :tease:

 

Edit: for å ikke bare OT'e, vet noen om noen bra plasser på Hamar? Noen som har prøvd ut expert, elkjøp osv?

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hehe, jeg merker at samlinga med totalt ubrukelige pc deler begynner å hope seg opp i leiligheten. starta akkurat opp et msi hk fra 98 (model 6119) sammen med et pci stealth 64 diamond skjermkort, og en p3 450 mhz cpu, pluss hele 128 mb sdram. Litt interesangt at hk ikke støtter p3 da, men leser den som en p2 cpu.

 

eneste jeg mangler nå er operativsystem, hadde vært tøft å sjekka litt superpi ol. kanskje klokka hele dritten til helvete. ikke mye annet å bruke den til.

 

 

Ja jeg peller med meg litt for mye dritt :p

8735097[/snapback]

 

En slik pc er da ikke ubrukelig, mange bruksområder for den:

 

surfepc, liten server av noe slag, router, nas... mulighetene er mange ;) ...

 

 

 

Tilbake til topic: Jeg får vel komme meg tilbake til noe skrotleting snart, er vel et år siden sist jeg lette aktivt...

Lenke til kommentar

hehe, jeg bor i en leilighet på 29 kvm, man trenger egentlig bare en pc da :p men er morsomt å fikle med da :)

har nå 4 hovedkort, alle med socket 1, og et med socket 7, virker Veldig gammalt. Mye rare greier :p

 

Noen her som peller på Kongsberg, peller her selv, men det er sikkert noen steder jeg ikke er klar over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...