Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
waaaahh.. de har fjernet kurven på mitt favorittsted!

håper det bare er i tømmeprosessen og at en ny er på plass igjen snart!!

 

x600 kortene har fått utsatt testing da testeren har hatt litt kirurgi på handa si nå nettopp...  håper det virket og at painkillerene ikke gjør deg alt for susa! ;)

 

MrM

8111265[/snapback]

Vel, jeg er ferdig "modda" nå ja.. men litt groggy enda ;) Ikke gøy å få satt inn 4 spikere i fingertuppene :no:

8112437[/snapback]

Gjorde Elkjøp eller din lokale butikk/kjede det på deg, siden du hentet litt søppel?

Lenke til kommentar
waaaahh.. de har fjernet kurven på mitt favorittsted!

håper det bare er i tømmeprosessen og at en ny er på plass igjen snart!!

 

x600 kortene har fått utsatt testing da testeren har hatt litt kirurgi på handa si nå nettopp...  håper det virket og at painkillerene ikke gjør deg alt for susa! ;)

 

MrM

8111265[/snapback]

Vel, jeg er ferdig "modda" nå ja.. men litt groggy enda ;) Ikke gøy å få satt inn 4 spikere i fingertuppene :no:

8112437[/snapback]

Gjorde Elkjøp eller din lokale butikk/kjede det på deg, siden du hentet litt søppel?

8131391[/snapback]

 

Nope:

Hehe.. nei det var en kirurg som sørget for å sette inn de "spikerene", han måtte gjøre det slik for å få på plass alle de løse delene i leddene jeg hadde knust på jobben, fikk en 100KG tung gjenstand over neven og etter det ble det bare grus blush.gif

Endret av just-_-me
Lenke til kommentar

Var på skattejakt her i sommer, på kaia(i nærheten av der jeg bor) hadde Viking (som driver skraphaugen) løftet eldre biler 15-20 meter opp i lufta for så å slippe dem rett ned for å simulere et krasj. Bilene skulle brukes til en øvelse.

 

alle vinduene var borte untatt frontrutene, gikk en tur på kvelden for å se om det var noe nyttig der, titta i døra å i bagasjerommet på alle bilene og endte opp med en god del Pioneer Høytalere :D

Fant 3Par Pioneer Høytalere og et par Clarion.

 

Tok En liten kikk oppe på loftet til bestemor og fant et Technics Turntable som manglet stift.

Har også funnet andre ting oppgjennom årene, et fordelerlokk(er det det heter?) som jeg bruker til penneholder, flere forskjellige bil logoer (volvo, bmw, mercestjerna etc.)

Lenke til kommentar
Jeg fant en p3 1000mhz, det står iallefall i windows. PÅ HK er det dual cpu, vil det si at jeg har 2 x 500mhz da? Hvilken sokket er dette egentlig?

8133969[/snapback]

 

Nå er jeg veldig utenfor mitt område, men dual cpu tror jeg betyr at det er et hovedkort, med 2 CPUer som jobber sammme.

 

Men som sagt er ikke sikkert, så få noen andre til å bekrefte det!

 

Kan vel være flere socket!

Lenke til kommentar
Jeg fant en p3 1000mhz, det står iallefall i windows. PÅ HK er det dual cpu, vil det si at jeg har 2 x 500mhz da? Hvilken sokket er dette egentlig?

8133969[/snapback]

 

Nå er jeg veldig utenfor mitt område, men dual cpu tror jeg betyr at det er et hovedkort, med 2 CPUer som jobber sammme.

 

Men som sagt er ikke sikkert, så få noen andre til å bekrefte det!

 

Kan vel være flere socket!

8133972[/snapback]

Ja, som jeg sa, 2 stk 500mhz som jobber sammen og blir 1 ghz tilsammen.

Lenke til kommentar
Jeg fant en p3 1000mhz, det står iallefall i windows. PÅ HK er det dual cpu, vil det si at jeg har 2 x 500mhz da? Hvilken sokket er dette egentlig?

8133969[/snapback]

 

Nå er jeg veldig utenfor mitt område, men dual cpu tror jeg betyr at det er et hovedkort, med 2 CPUer som jobber sammme.

 

Men som sagt er ikke sikkert, så få noen andre til å bekrefte det!

 

Kan vel være flere socket!

8133972[/snapback]

Ja, som jeg sa, 2 stk 500mhz som jobber sammen og blir 1 ghz tilsammen.

8133974[/snapback]

 

OK, misforsto deg da! Sorry!

Lenke til kommentar
Ja, som jeg sa, 2 stk 500mhz som jobber sammen og blir 1 ghz tilsammen.

8133974[/snapback]

Det stemmer ikke. To biler som kjører i 40 km/t kommer ikke dobbelt så raskt fra A til B som en bil i 40 km/t. Hz er en måleenhet for klokkefrekvens, men det sier ikke noe om hva eller hvor mange som går på den klokkefrekvensen.

 

Jeg fant en p3 1000mhz, det står iallefall i windows. PÅ HK er det dual cpu, vil det si at jeg har 2 x 500mhz da? Hvilken sokket er dette egentlig?

8133969[/snapback]

2 stk på 1GHz..

Sokkelen er trolig sokkel 370, men det kan også være Slot 1, hvis det er snakk om slot-prosessorer.

Lenke til kommentar
Ja, som jeg sa, 2 stk 500mhz som jobber sammen og blir 1 ghz tilsammen.

8133974[/snapback]

Det stemmer ikke. To biler som kjører i 40 km/t kommer ikke dobbelt så raskt fra A til B som en bil i 40 km/t. Hz er en måleenhet for klokkefrekvens, men det sier ikke noe om hva eller hvor mange som går på den klokkefrekvensen.

 

Jeg fant en p3 1000mhz, det står iallefall i windows. PÅ HK er det dual cpu, vil det si at jeg har 2 x 500mhz da? Hvilken sokket er dette egentlig?

8133969[/snapback]

2 stk på 1GHz..

Sokkelen er trolig sokkel 370, men det kan også være Slot 1, hvis det er snakk om slot-prosessorer.

8134356[/snapback]

Først: beklager quote :p

 

Ja, så jeg har altså 2 x 1ghz altså. Ja, det var jo et greit funn. Se om jeg finner noen deler så den blir komplett da :tease:

 

Hvoran er den enkleste måten å finne ut sokket?- Everest?

Lenke til kommentar
Står på sokkelen. Men tviler på at det er noe annet enn socket 370 egentlig. Slot P3ene ble vel bare laget opp til 800MHz?

8135501[/snapback]

Det finnes utgaver på 1GHz, men de er svært sjeldne. Tror det ble solgt bare noen få tusen av de mens hele verden var irritert over at det bare var en papirlansering. Det var jo midt oppe i kappløpet om 1GHz og AMD lanserte 1GHz dagen før intel. Men AMD leverte faktisk nok brikker til å dekke etterspørselen fra dag 1. Mens intel ikke klarte å levere mer enn noen få tusen før etter 8 måneder og da bare i form av sokkel 370. (Slot 1 var på vei ut).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Æsj hadde vært noen å tatt pc'n :( Men jeg fikk:

Dvd rom

512mb ram (2x 256mb sdram)

skjermkort (har ikke testa det enda men det er 62mb tror jeg det sto)

og div annet og et tower

8139662[/snapback]

 

Ikke så ille funn det der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...