Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Det beste med å være sykemeldt er at man kan gjøre de tingene man liker best, bortsett fra at jeg har en viss peiling på hvordan Jesus måtte ha hatt det, å få satt "spikere" igjennom fingrene er ikke godt..

 

Kjedet meg voldsomt i dag, så det ble en liten runde på jakt, og noen godbiter ble det :) Fant mitt første directX 9.0 kort :w00t:

 

Tekniske data Generelt

 

Enhedstype Grafikadapter

Grænsefladetype AGP 8x

Grafikprocessor/leverandør NVIDIA GeForce FX 5200

RAMDAC clockhastighed 400 MHz

Installeret videohukommelse 256 MB

Teknologi DDR SDRAM

Hukommelse, clock hastighed 400 MHz

Videoudgang

Maks. opløsning (ekstern) 2048 x 1536

Understøttet grafikvisning 2048x1536

API-understøttet DirectX 9.0, OpenGL 1.4

Maks. antal understøttede monitorer 2

Tv-grænseflade TV-udgang

Analogt videoformat RGB, S-Video, sammensat video

Analogt videoformat S-Video, sammensat video

Digital videostandard Digital Visual Interface (DVI)

post-15715-1173456772_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Auda!

 

 

hvordan skjedde det der da? spikerpistol? har selv fått smertelig erfare hvordan det føles å plutselig bli en del av lettveggen jeg holdt på å skyte opp. "bang" og så forsøke å plukke opp en ny tverrstav som lå på golvet.. humm.. hva i alle? venstrehånden min satt fast gitt!

 

4" spikeren traff en kvist og bøyde seg så mye at den kom ut på siden av tverrstaven jeg holdt på og gikk rett igjennom venstre pekefinger, spikeren stakk ca en halv centi ut på andre siden av fingeren min. :eek:

 

gode råd ble dyre når jeg var alene i den delen av bygget jeg holdt på i, men det løste seg til slutt :)

Lenke til kommentar
Auda!

 

 

hvordan skjedde det der da? spikerpistol?  har selv fått smertelig erfare hvordan det føles å plutselig bli en del av lettveggen jeg holdt på å skyte opp.  "bang" og så forsøke å plukke opp en ny tverrstav som lå på golvet..  humm.. hva i alle? venstrehånden min satt fast gitt!

 

4" spikeren traff en kvist og bøyde seg så mye at den kom ut på siden av tverrstaven jeg holdt på og gikk rett igjennom venstre pekefinger, spikeren stakk ca en halv centi ut på andre siden av fingeren min.  :eek:

 

gode råd ble dyre når jeg var alene i den delen av bygget jeg holdt på i, men det løste seg til slutt :)

8115680[/snapback]

Hehe.. nei det var en kirurg som sørget for å sette inn de "spikerene", han måtte gjøre det slik for å få på plass alle de løse delene i leddene jeg hadde knust på jobben, fikk en 100KG tung gjenstand over neven og etter det ble det bare grus :blush:

Lenke til kommentar
Godbit nummer 2 (om man kan kalle det for en godbit da?), var en Windows98 Second Edition lisens  :thumbup:

 

8115679[/snapback]

 

Strømforsyninga jeg fant virket forøvrig, men denne skal jeg beholde selv. glemte også å si at den hadde 24Pin ATX plugg (den nye typen) :w00t: 20A +12V Rail hadde den også, så den skal få være hjelpe PSU for R600 jeg planla å skaffe meg på sikt, tenkte å kjøre den i parralell med MIST500 wattr`n

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
er 3,2Gb hd og 200-300w psu noe og samle på?

8104782[/snapback]

 

Harddiskplatene er veldig fine til å sette glass og kopper på ;)

 

ArcticOC: Fine funn :)

 

Skulle ønske jeg fant noen flere disker og noen SD-RAM-brikker..

 

Synes det er veldig irriterende at alt skal sorteres og kategoriseres så forferdelig her på forumet :(

Lenke til kommentar

Du bør prøve å legge en 50-øring på den glass kula :p

Så holder du en finger over 50-øringen, da hopper lynet over i fingen din, det gjør ikke så veldig vondt, er litt tøft og se på, men ikke hold så lenge, da kan du få et slags brenn merke.. hehe

Lenke til kommentar
Du bør prøve å legge en 50-øring på den glass kula :p

Så holder du en finger over 50-øringen, da hopper lynet over i fingen din, det gjør ikke så veldig vondt, er litt tøft og se på, men ikke hold så lenge, da kan du få et slags brenn merke.. hehe

8122925[/snapback]

Hehe.. det fønka fa*n meg! :cry: Testa det i sted :dribble:

 

Har sett slike før, men aldri så store som den jeg fant. Den er nesten 20cm i diameter, ganske så jumbo!

Lenke til kommentar
Var en snartur i dag også og fant en merkelig sak  :p

Sånn glasskule med masse "lyn" inni.. haha

8122239[/snapback]

hvor kan man kjøpe slike?

8123882[/snapback]

 

På de fleste leketøys butikker tror jeg.

 

Hvis noen lurer på hvorfor de strålene flyr rundt, så er det fordi de leter etter jord, så når du setter fingeren din på, så blir det en stor stråle til fingeren

Lenke til kommentar

Mener å huske det stod en slik kule med lyn inni, i kjelleren sist jeg var på Teknisk Museum. Tror den må ha vært én meter i diameter, men det er flere år siden.

 

ArcticOC: Er det ikke bare OEM-lisenser merkene som sitter utenpå maskiner?

 

-Shark-: Begynner å bli lenge siden, men mener du spurte om jeg gikk GK Mek. fag på Ås i fjor tidligere i tråden. Det stemmer;) Du også?

Lenke til kommentar
Var en snartur i dag også og fant en merkelig sak  :p

Sånn glasskule med masse "lyn" inni.. haha

8122239[/snapback]

hvor kan man kjøpe slike?

8123882[/snapback]

 

På de fleste leketøys butikker tror jeg.

 

Hvis noen lurer på hvorfor de strålene flyr rundt, så er det fordi de leter etter jord, så når du setter fingeren din på, så blir det en stor stråle til fingeren

8124054[/snapback]

Hvorfor har jeg begynt å miste store hårfloker etter jeg satte den på da? :!:

 

El-retur er gøy.. funnet mye forkjellig de siste dagene. Og har heller ikke lagt ut bilder av absolutt alt jeg har raska med meg. Utrolig hva folk kaster :ermm:

Lenke til kommentar

Telenor bytta ut store deler av en telefonsentral, så hvis jeg hadde hatt lit peil kunne jeg jo kanskje ha satt den opp i garasjen hvis den hadde vert komplett :p det hadde stått ute i regnet da, så jeg gikk med hammer og slo av små passive kjøleribber, har en stor eske av de nå..... plukka ut et par rack-kabinetter og....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...