Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sjenner en som skal ha litt ram av meg , er disse prisene greie, han syns det og det er pc133, sd ram

 

128Mb 100,-

64Mb 45,-

32Mb 25,-

 

er dette bra priser?

8099390[/snapback]

Ville heller tatt en femtilapp for 128MB-brikka og en femtilapp for de to andre tilsammen.

8100303[/snapback]

Jeg synes det er helt greie priser. Man skal da ha litt igjen for bryet.

Lenke til kommentar

Da skal jeg ut for å kaste det overflødige, og sikkert plukke opp noe nytt forhåpentligvis. Håper ikke det er noen som trenger Socket 370 hovedkort, for det er dem som kastes nå. Skulle derimot ikke være vanskelig å finne noen om det er noen som trenger.

 

Men ta det på PM, så vi ikke mister tråden!

Lenke til kommentar

Jeg fikk en gammel maskin i dag. Var ikke rare greiene, bla. en 400Mhz celeron-cpu og 192(!) mb minne(PC 100).

 

Kan denne brukes til noe som helst? Noe av komponentene som evt kan være gode å ta vare på? Hadde det kansje gått ann å byttet ut til en kraftigere pentiumprosessor (hvilken socket har denne tror dere)?

Lenke til kommentar
Jeg fikk en gammel maskin i dag. Var ikke rare greiene,  bla. en 400Mhz celeron-cpu og 192(!) mb minne(PC 100).

 

Kan denne brukes til noe som helst? Noe av komponentene som evt kan være gode å ta vare på? Hadde det kansje gått ann å byttet ut til en kraftigere pentiumprosessor (hvilken socket har denne tror dere)?

8102024[/snapback]

 

RAMen er alltid god å ha, bare fin deg en bedre CPU. Er ikke sikker på om du vil kjøre XP på den, selv om det er mulig. Tror det hadde gått veldig treigt. Regner med det er socket 370, da finnes det CPUer opp mot 1ghz som du kan erstatte denne med, men det er ikke alltid HK støtter dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
fant noen P2 er på 350Mhz på nå

ewr de verd noe?

hgar funnet 3

8105676[/snapback]

 

De er verdt veldig lite, selv gir jeg bort alt under 700Mhz, under det blir det fort for svakt til "normale" oppgaver i dag...

 

Mn jeg vil helst se at du ikke ødelegger tråden med og spørre om hva du kan få for ting, da er det en sjans for at denne tråden blir stengt! Lurer du hva du kan få for noe vil jeg se om du finner de samme tingene på finn.no, qxl, og bruktmarkedet her på hw.no, finner du de samme komponentene der til en fornuftig pris, så kan du prøve og legge de ut til samme prisen. Hvid du ikke finner det der er det nok fordi de delene er så gamle at de ikke har noen verdi lengre.

 

(husk at harddisker kan være vanskelig og bli kvitt, alt under 20gb er egentlig ikke noen vits og legge ut for salg, du får neppe solgt det, med mindre du gir det bort...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...