Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vi ikke kutte ut denne kjøpingen og selgingen i denne tråden da....

 

Det kommer til å ende med at den blir stengt.

Kan ikke noen opprette en egen bytte/gi bort tråd. Og kjøp og salg skal vel strengt tatt tas på bruktmarkedet.

 

Jeg begynner å bli ganske lei denne masingen om noen har noe å gi bort, eventuelt billig til salgs.

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Kan vi ikke kutte ut denne kjøpingen og selgingen i denne tråden da....

 

Det kommer til å ende med at den blir stengt.

Kan ikke noen opprette en egen bytte/gi bort tråd. Og kjøp og salg skal vel strengt tatt tas på bruktmarkedet.

 

Jeg begynner å bli ganske lei denne masingen om noen har noe å gi bort, eventuelt billig til salgs.

8092509[/snapback]

 

Vi har denne her som kan brukes til å bytte/gi bort ting. Ikke salg, da den allerede er nær stenging allerede. Vi må jo kunne bytte og gi bort ting, oss el-returrister i mellom....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kjempeflott tiltak espeNaldoZ.

 

Og for å ikke gå helt OT her så fant jeg og celebra 4 stk slike som dette igår :D

 

Pentium4 1,6 GHz

SDram (ingen av maskinene hadde noe ram)

20GB harddisk

Både WinXP og Win2000 professional lisens

Ordentlig liten og fin maskin

 

post-65749-1173214084_thumb.jpg

8094063[/snapback]

 

veldig godt funn det der, er de stillegående?

Lenke til kommentar
Man vet aldri vettu :p

Men som sagt, er også intressert i å bare låne eller kjøpe billig.

Får nye cpu'er fra ca 300 kr, for celeron.. men da blir det fort 100 kr eller mer i porto.

Har sett litt på finn.no og qxl, men ikke funnet noen LGA755 Cpu'er der, bare vifter :(

 

Og forresten, noen som har noe ram til bærbar her som kan selges billig? sd-ram, pc 100 eller 133? må være 128 MB eller mer.

 

Send P.M. ;)

7945431[/snapback]

 

 

noe med pc 133 512mb\mer hadde vært veldig praktisk for meg å.... kan ikke plukke som dere her:(

Lenke til kommentar

Har funnet en del greier i det siste, noe av det synes nå jeg er ganske gode funn :thumbup:

 

1x Intel Celeron 800Mhz

1x Intel Celeron 600Mhz

 

1x 128MB SD-Ram

1x 64MB SD-RAM

 

2x 120Gb Maxtor disker

1x 40Gb Western disk

5-6x Små Disker fra 1-10Gb

 

Og så nå en svær bamse av en server(?). Har to socketer til Intel Pentium 2, men bare den ene CPUen stod i. Ingen RAM, men en eller annen type disk, "Made In norway", SLR5 4,0/8,0 GB. Ser ut som en slags skuff, åpnes fremme i front, men er helt tom.

 

Er ikke testet enda, og bilder kommer. Trenger nok litt hjelp med å finne utav denne her :hmm:

Lenke til kommentar
Har funnet en del greier i det siste, noe av det synes nå jeg er ganske gode funn  :thumbup:

 

1x Intel Celeron 800Mhz

1x Intel Celeron 600Mhz

 

1x 128MB SD-Ram

1x 64MB SD-RAM

 

2x 120Gb Maxtor disker

1x 40Gb Western disk

5-6x Små Disker fra 1-10Gb

 

Og så nå en svær bamse av en server(?). Har to socketer til Intel Pentium 2, men bare den ene CPUen stod i. Ingen RAM, men en eller annen type disk, "Made In norway", SLR5 4,0/8,0 GB. Ser ut som en slags skuff, åpnes fremme i front, men er helt tom.

 

Er ikke testet enda, og bilder kommer. Trenger nok litt hjelp med å finne utav denne her  :hmm:

8097334[/snapback]

Det er sikkert en Tandberg Tapestasjon som står i serveren du ha funnet 4gb normal og 8gb komprimert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...