Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hadde et lite "funn" i dag: en i klassen min hadde fått tak i en tynnklient, han viste den til meg og spurte om hva den var til, jeg forklarte, men han skjønte like lite...

Så han spurte om jeg ville kjøpe den, jeg sa 20,- på rent kødd, til min overraskelse sa han at det var greit ;)

Så nå er jeg den stolte eier av en tynnklient, med disse specsa: Cyrix media GX 233Mhz, 16mb sdram (skiftes ut med 32 eller 64mb). Kan sikkert finne på noe morsomt med den også :) Ligger windows CE på den... 100% passivt kjølt :love:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Bra kjøp da :dribble:

8047793[/snapback]

Fikk testet den nå nettopp, og den ser ut til og fungere fint. Har dog ingen server og koble opp mot. Men selve boksen ser ut til og fungere perfekt.

EDIT: leif

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Bra kjøp da :dribble:

8047793[/snapback]

Fikk testet den nå nettopp, og den ser ut til og fungere fint. Har dog ingen server og koble opp mot. Men selve boksen ser ut til og fungere perfekt.

EDIT: leif

8048553[/snapback]

Da kan den jo selges.. eller kjøpe en server eller lignende :)

Lenke til kommentar

fant også en haug med radeon x600 pci-e kort, som jeg sef ikke engang får sjekka da jeg er på agp stadiet enda :lol:

noen tromsø innvånere som kan hjelpe meg og sjekke mot deling av utbytte? ;)

8041231[/snapback]

Er interessert jeg, emn bor i skien da, men om de gir et eller to bort gratis tar jeg gjerne det ene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...