Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Skjer vel ingenting? :hmm:  Hehe. "Hvis de vet at det er meg" - kjenner du de som jobber der eller noe? Bruk finlandshette da vel!

7920442[/snapback]

Lol, den var ny :p

Kan lønne seg å spørre noen av de ansatte som jobber der om du kan få lov til å grave litt. Viser seg at mange har forskjellig policy på det, men alle jeg har spurt har sagt umiddelbart ja, så lenge en ikke roter.

Ikke glem verktøy! :)

Endret av Pettern800
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer vel ingenting? :hmm:  Hehe. "Hvis de vet at det er meg" - kjenner du de som jobber der eller noe? Bruk finlandshette da vel!

7920442[/snapback]

Kan lønne seg å spørre noen av de ansatte som jobber der om du kan få lov til å grave litt. Viser seg at mange har forskjellig policy på det, men alle jeg har spurt har sagt umiddelbart ja, så lenge en ikke roter.

7920686[/snapback]

HVa skal jeg ha med meg ? Sånn liten borremaskin ?

Lenke til kommentar

7920442[/snapback]

7920686[/snapback]

7920762[/snapback]

lurt med skruhjern, tang, avbitertang og en pose/sekk å ha tingene du finner i.

Lenke til kommentar

7920442[/snapback]

7920686[/snapback]

7920762[/snapback]

lurt med skruhjern, tang, avbitertang og en pose/sekk å ha tingene du finner i.

7920872[/snapback]

tang ??! Hvorfor ?

Lenke til kommentar
hæ? hehe hva mener du nå

7920356[/snapback]

Jeg skal ta emg en tur bakom expert etterpå. Der er det en container. Trur det er camera der. Hva skjer hvis de skjer det er meg. ?

7920418[/snapback]

Jo men du svarte med sitat fra meg hehe, skjønte ikke bæret hehe Jeg har ingenting med Expert å gjøre :)

Tang er kjekt å bøye harde ting med.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Snakker vi klippe tang eller vanlig tang

7921618[/snapback]

Jeg vil nå si at begge kommer godt med, forutsatt at man bruker riktig verktøy til riktig jobb.

Avbiter til kabler, og klypetang til hard-arbeidet.

Den mest universale er jo uansett klypetang :)

Endret av Pettern800
Lenke til kommentar
Snakker vi klippe tang eller vanlig tang

7921618[/snapback]

Jeg vil nå si at begge kommer godt med, forutsatt at man bruker riktig verktøy til riktig jobb.

Avbiter til kabler, og klypetang til hard-arbeidet.

Den mest universale er jo uansett klypetang :)

7921683[/snapback]

Jeg var ned bakom expert isted. Alle contairnene var låst. en var bare papp i. Men det var fullt av kjøleskap o.l !

Lenke til kommentar
ikke glem liten penlight om det er mørkt. samt å ha på seg noen tynne handsker så du slipper skjære deg på skrotet.

7922170[/snapback]

Kanskje smart råd det ja, kutta meg selv på et kabinett for en liten stund siden, måtte sy 5 sting. Hehe

7923090[/snapback]

Da stikker jeg ut :) Skal nedpå Elkjøp :)

Lenke til kommentar

velidg of topic her men:

@espeNaldoZ

hvorfor driver du å quoter folk hele tiden uten at det du quoter har noe med det du sier å gjøre?

on topic igjen:

jeg veit ikke om noen el-butikker jeg kan dra på her jeg bor, men jeg bruker å dra opp på dynga en gang i blandt. finner en god del ting der ja :)

det beste jeg noen gang har funnet må nok ha vert en pc med en amd xp2600+, 512mb ram, geforce 5200 og 80gb hdd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Alt jeg trenger er ett nettverkskort (det jeg har i den gamle PCen som skal bli server er på 56 kbps) som støtter opp til 100 mbps. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...