Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om et bra el-retur sted i Bergen? I området rundt åsane senter for de som vet hvor det er? Tenker og dra ned på Elkjøp og Elprice rett nedenfor meg å sjekke :) Noen andre steder?

7916242[/snapback]

Hva snakker folk om ? Elkjøp åsånn ? Skjønner ingenting jeg. Kan noen forklare ?

Lenke til kommentar

espeNaldoZ: Det vi mener er vel at det ofte er levert retur på gamle "utslitte/ødelagte" varer på sånne steder, og at de har det kanskje liggende bak byggningen eller ett sted på lageret. Jeg skal da ned på Elkjøp nedenfor meg og spørre sjefen om de har noe sånt der. Og håper at jeg får lov til og gå og se vis de har noe, siden jeg har jobbet der og sjefen "kjenner" meg :p

Endret av hcnielsen
Lenke til kommentar
Om de har el-retur som du kanskje kunne fått sett i? :p Det må nesten du finne ut.. ;)

7916769[/snapback]

så er alt gratis ? Skal jeg spørre sånn : " heisann, Har hørt omkring at flere kjeder som dere har el-retur. Har dere det å kan jeg få titte i det ?" Sånn. Men trur jeg må betale penger :p

Lenke til kommentar
Om de har el-retur som du kanskje kunne fått sett i? :p Det må nesten du finne ut.. ;)

7916769[/snapback]

så er alt gratis ? Skal jeg spørre sånn : " heisann, Har hørt omkring at flere kjeder som dere har el-retur. Har dere det å kan jeg få titte i det ?" Sånn. Men trur jeg må betale penger :p

7916795[/snapback]

Ingen som vet ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

7916769[/snapback]

7916795[/snapback]

Ingen som vet ?

7916909[/snapback]

Tviler på at de tar penger for det, isåfall blir det første gang jeg hører om det...

Men jeg ville sett bak elkjøp, det er nok det sikreste kortet, hvis du ikke har lyst til og spørre kan du sjekke etter stengetid, er du heldig så er kontaineren av den typen som ikke låses (noe de har begynt med hvor jeg bor... :thumbdown: )

Men husk det viktigste rådet: rydd alt etter deg, for tro meg det er få ting som får bedrifter til og bli mer negative mot "oss" hvis de må rydde opp masse rot hver morra...

Lenke til kommentar

7916769[/snapback]

7916795[/snapback]

Ingen som vet ?

7916909[/snapback]

Tviler på at de tar penger for det, isåfall blir det første gang jeg hører om det...

Men jeg ville sett bak elkjøp, det er nok det sikreste kortet, hvis du ikke har lyst til og spørre kan du sjekke etter stengetid, er du heldig så er kontaineren av den typen som ikke låses (noe de har begynt med hvor jeg bor... :thumbdown: )

Men husk det viktigste rådet: rydd alt etter deg, for tro meg det er få ting som får bedrifter til og bli mer negative mot "oss" hvis de må rydde opp masse rot hver morra...

7917116[/snapback]

Sånn er det hos meg. trur det er en container der. Eller så er jeg så ganske så sikkert på at det er en hos expert ! :

Elkj_p.bmp

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

7916769[/snapback]

7916795[/snapback]

Ingen som vet ?

7916909[/snapback]

7917116[/snapback]

Sånn er det hos meg. trur det er en container der. Eller så er jeg så ganske så sikkert på at det er en hos expert ! :

7917199[/snapback]

Det koster deg ikke en dritt og sjekke det så jeg ville ha sjekket de containerene, det er mange som ser ut til og være låste, men egentlig er de ikke det... GL! :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
*Vente fremdeles på svar fra theo...*

7914167[/snapback]

Hehe rolig alle skal få svar ;) im a familyguy you know :) Går igjennom nå og svarer alle, beklager forsinkelsen.

Minner om at ting må hentes på dagtid(jobbtid) i Oslo området.

EDIT:

Da har alle fått svar og jeg setter igang med å lage en inventory liste over det som har gått. Skal oppdatere opprinnelig post.

Småting skal jeg få sendt så lenge mottaker betaler frakt osv. Alle skal få noe, men jeg er ingen turbomann hehe og har en del å styre med så om det tar noen dager må dere ikke fortvile :)

EDIT2:

Har oppdatert hardwarelisten over ting som gis bort.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7910628

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
*Vente fremdeles på svar fra theo...*

7914167[/snapback]

Hehe rolig alle skal få svar ;) im a familyguy you know :) Går igjennom nå og svarer alle, beklager forsinkelsen.

Minner om at ting må hentes på dagtid(jobbtid) i Oslo området.

EDIT:

Da har alle fått svar og jeg setter igang med å lage en inventory liste over det som har gått. Skal oppdatere opprinnelig post.

Småting skal jeg få sendt så lenge mottaker betaler frakt osv. Alle skal få noe, men jeg er ingen turbomann hehe og har en del å styre med så om det tar noen dager må dere ikke fortvile :)

EDIT2:

Har oppdatert hardwarelisten over ting som gis bort.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7910628

7918574[/snapback]

Skal kanskje ut etterpå. Trur det er kamera der det er. Hva skjer hvis de veit at det er meg ?

Lenke til kommentar
hæ? hehe hva mener du nå

7920356[/snapback]

Jeg skal ta emg en tur bakom expert etterpå. Der er det en container. Trur det er camera der. Hva skjer hvis de skjer det er meg. ?

7920418[/snapback]

Skjer vel ingenting? :hmm: Hehe. "Hvis de vet at det er meg" - kjenner du de som jobber der eller noe? Bruk finlandshette da vel!

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...