teekej Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Er Jade empire et spill du liksom aldri blir ferdig med? En venn av meg sa det og jeg syntes spillet hørtes interessant ut, men jeg har ikke så mye peiling. Er alle rollespill sånn? Takker for svar Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hvis du har spillt KOTOR 1 & eller 2 - og likte dem, er Jade Empire et godt valg. Jeg likte J.E utrolig godt, god stemning og god story. Langt bra spill- men ikke et spill du aldri blir ferdig med Lenke til kommentar
teekej Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 takk for svaret Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har spilt rundt 18 timer, ennå ikke ferdig med spillet. Tror jeg er på slutten av spillet, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg handlet JE, det skalerer til 720, men ikke til widescreen. To svarte streker på hver side. Skal det være slik? 360 ja. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 spillt igjennom det 3 ganger.. første gangen brukte jeg 21timer så 14t så 8t... hehe, alle på student da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå