Forumforumforum Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Webkameraet til broren min funker, men det blir bare "snø" i ruten som han skal vises på, på msn.. noen som veit hva som er feil ? Kameraet er et Logitech QuickCam Express Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Har han et TV kort på maskina si? Da jeg hadde TV kort i min PC valgte MSN alltid det fremfor noe annet når den startet opp. Du må bare gå inn i MSN oppsette og velge webcamen fremfor det eventuelle TV kortet. Hvis det ikke er tilfellet..så..nope..dont have a clue! Dog anntar jeg at dere før dere spurte her hadde tatt en titt i innstillings menyen til MSN..hvis ikke...shame on you!! AKIRA Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 det stemmer ja TVkort finnes i maskinen, skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 da var det fikset var ikke vanskligere nei x] menmen, takk for hjelpen hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå