teekej Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg har et spørsmål om Xbox live på 360. Hvis det er en bug eller noe irrierende i et spill du har kjøpt og bugen er i alle utgavevene av spillet som blir solgt. Er det muligheter for at det går an å laste ned noe via xbox live til spillet sånn at "bugen" blir borte? Ps. tenker ikke på noe spessielt spill. Takker for svar Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Du kan vel laste ned en patch skulle jeg tro. Hvis spillutviklerne kommer fram til at alle spillene har en bug, legger de ut en patch. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 COD2 har f.eks en patch på vei som skal fikse en kritisk bug i spillet hvor save games blir korrupt. PDZ skal også patches slik at en får litt mer utav online-modene. Noe som heter KillCam eller KillTV, noe alà GothamTV Lenke til kommentar
teekej Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Tusen takk for hjelpen Det blir nok xbox live på meg etterhvert som flere spill kommer. eks. Oblivion, Jade Empire 2 osv Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 håper fifa 06 rtwc får en patc sån det blir mulig å spille live Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Tror nok at xbox live vil bli flittig brukt som plaster-nedlastings sted fremover. Det er jo evig genialt da. Hvis en publisher synes noe bør endres, mekker dem bare en hot-patch som automatisk blir nedlastet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå