The Ghost Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Er ASUS V9999 6800GE 256mg vært 1250,- brukt med alt tilbehør som følgte med det nytt? Og hvis jeg softmodder det til 16 pixel pipplines vill et da holde en god stund frem over ? Til spilling!! Takker for alle svar! ( Har AGP, men det skjermkortet fins jo bare i AGP så jeg tok det som en selfølge ) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Er ASUS V9999 6800GE 256mg vært 1250,- brukt med alt tilbehør som følgte med det nytt? Og hvis jeg softmodder det til 16 pixel pipplines vill et da holde en god stund frem over ? Til spilling!! Takker for alle svar! ( Har AGP, men det skjermkortet fins jo bare i AGP så jeg tok det som en selfølge ) 5344842[/snapback] Det er helt kurant kjøp... Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Eneste problemet er at selger ikke svarer. Har prøvd å kjøpe det men får ikke svar Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg har et lignende problem, men bare med en vri: Jeg kjøpte ett skjermkort her på forumet, selgeren sendte det til meg og alt virker fint, men jeg får ikke tak i han lenger, så jeg har store problemer med å få betalt for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå