hack Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hei! Har en maxtor diamond max 10 extern usb hd på 250Gb. Den er nå formatert men viser i windows 2TB. Det er jo fint, men jeg kan ikke bruke den... Hvordan får jeg den tilbake til en 250Gb hd. Har formatert den 3 ganger nå, men får bare feilmelding om at formatering er ikke fullført. Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Har du slettet partisjonen på den, eller har du bare formatert eksisternde partisjon? hva er modell nr til disken? Lenke til kommentar
hack Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Har du slettet partisjonen på den, eller har du bare formatert eksisternde partisjon? hva er modell nr til disken? 5344513[/snapback] Har slettet eksisterende partisjon så formatert. modell nr.6L250R0 Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Er det en ferdig ekstern diske, eller er den satt sammen av en vanlig disk og et kabinett med USB 2?. Er det første gangen du skal bruke den? Hvilket filsystem valgte du når du formaterte? Lenke til kommentar
hack Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Er det en ferdig ekstern diske, eller er den satt sammen av en vanlig disk og et kabinett med USB 2?. Er det første gangen du skal bruke den?Hvilket filsystem valgte du når du formaterte? 5344555[/snapback] Det er en vanlig disk som er i et usb 2.0 kabinett. Har valgt NTFS og nei det er ikke første gang jeg bruker den. hd kommer fra lacie extern 250gb Endret 27. desember 2005 av hack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå