UUnreal Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Etter å ha innstallert nyeste drivere får jeg ofte opp at CLI.exe er noe feil på. Får heller ikke opp noen kontroll panel til ATI nederst til høyre på skjermen. Noen som vet hva som kan være årsaken til dette? skjer hver gang jeg legger inn drivere. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Du må ha microsoft NET framework 1.1 http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Endret 27. desember 2005 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Takker . Skal se om funker nå. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Håper du får det til. En må ivertfall ha microsoft NET framework 1.1 for at Catalyst Control Center skal funke Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hva er egentlig Microsoft NET framework? Hvorfor må man ha det for at enkelte programmer skal fungere under windows? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Pga. programmeringsspråket som er brukt Fordelen med .NET er at man kan programmere "i hvilket som helst språk og kunne kjøre det under en plattform"... Eller noe.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Det hadde jo vært finere om det hadde gjort sånn at man kan programmere i hvilket som helst språk og kunne gjøre det på en hver plattform.. Men så er det jo Microsoft da... (Ikke at jeg har noe i mot merkenavnet eller Bill, men metodene de benytter for å støvsuge markedet for konkurrenter) Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Slik jeg har forstått det så er det vel nettopp slik, at når man koder .NET så kan man kode med C/C++, VB, Perl etc. og når man compiler det eller noe så skjønner programmet hva som skjer. Programmering er jeg ikke stødig på, hehe Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Kilde Kilde Hittil består den av 40 forskjellige språk tydeligvis. Endret 27. desember 2005 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Poenget mitt var bare at man ikke kan gjøre det på en hver plattform. Krav: OS: Windows 98 and above En måte å blokkere for at programvare og funksjonalitet skal fungere under konkurrerende OS er prøve å samle programmeringsmiljøer rundt et Microsoft-produsert OS. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ahh... tror jeg misforstod hva du mente =) Og jeg tenkte på .NET som en plattform i form av at det er der man koder =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå