Boller_brus Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) okei jeg har ett asus k8n-e hovedkort og jeg har nå 2 disker koblet på de sorte sata plugene(som har fungert fint i 1.5 år) og den tredje nye *Julepresang * hardisken koblet på de røde. K8n-e deluxe 3*Maxtor diamondmax 200gb (1stk ikke fungerende) amd athlon 3200+ prossesor win xp 2 stk dvd rom 1stk provisorisk disketstasjon(stjålet fra pappas pc hehe shhh ) Hva må bios stå på får å finne den i computer managment? Bios'en finner disken bare under harddrives og ingen andre steder JEg får ikke opp crtl+s spørsmålet (som det står i manualen at man skal få) *er en smule frustrert* står ingenting om dette hos maxtor eller asus heller ikke sillicon image gidder å svare *BUTIKKEN HJALP meg var å skulle bytte hardisken og de sjekka den for feilfunksjoner og de fant ut at det var en feil på disken *ARGH 3 dagers slitt til ingen nytte fått en ny en og den funker feilfritt * Endret 29. desember 2005 av Boller_brus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå