d'espresso Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Så på det på Zebra rett etter skolen idag (digg å komme hjem til det ).. Hadde glemt hvor utrolig gøyalt det var.. Skal definitivt skaffes Har forstått det slik at det blir 5 sesonger per. boks eller noe.. Hvorfor pøser de såpass ut? Noen som har noe info om hvor mange episoder det er i de sesongene? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det ble laget 142 episoder av Mot i Brøstet, fordelt på 8 sesonger. (Hvertfall om man kan stole på infoen fra wikipedia). Antallet episoder per sesong er litt varierende, men det vi vet foreløpig er: sesong 1: 13 episoder sesong 2: 10 episoder sesong 3: 14 episoder sesong 4: 15 episoder Siden de skal gi ut de 5 første sesongene i dvd del 1, så blir det da bare de 3 siste på del 2. Kan hende det er litt fler episoder per sesong der, sånn at det jevner seg ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har ikke lest igjennom forumet, men når er det Mot i brøstet kommer på dvd? Er stor fan av denne serien Raste Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 panvision.com sier 14.mars, mens playX.no har datoen satt til 28. mars. Så litt usikkert rundt den eksakte datoen enda. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ok, takk for du svarte Da kommer Mot i brøstet på dvd om ikke alt for lenge ihverfall Lenke til kommentar
macken Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Håper virkelig dette blir en pakke hvor de har bra lyd og bilde på episodene. Forøvrig ønsker jeg meg: *Tabber *Innslag som har hvert på TV *Bak kullissene *Gjennomførte Menyer *Intervjuer med skuespillere, produsenter etc (om det finnes) Noe jeg har glemt? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Mye bra ideer der. Håper jo selvsagt også på en skikkelig lekker innpakning på det hele, som ser bra ut i hylla. Når du nevner intervju med skuespillerne, så kom jeg til å tenke på at det hadde vært litt gøy om de hadde gjort noen nye intervju med dem også. I høst er det jo 10 år siden serien ble avsluttet, hadde vært moro å høre litt med de som spilte i serien om hvordan de husker den perioden der, osv. Lenke til kommentar
macken Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det var en bra ide. Et mimre program... Har jo en videokasett med et intervju med dem, 1time og30min lang. Det er det intervju med dem alle sammen. Men den ble gitt ut i 1996 da, så det er jo ikke helt det samme. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 *Tabber 8012158[/snapback] Tabber under selve innspillingen var det vel ikke så mye av tror jeg. Publikum satt i salen mens det ble filmet og det ble filmet "kontinuerlig" (for det meste i alle fall) om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Se hva jeg fant på sidene til Homeenter Filmclub Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Se hva jeg fant på sidene til Homeenter Filmclub 8079868[/snapback] Den så slett ikke dum ut Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nja, stygg blå linje + at det ble litt for mye ting, håpet den kunne vært mer stilren. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kan godt være enig i det TSP, hadde blitt bedre om alt som er rundt bildet hadde vært fjernet. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kunne godt ha fjernet "Kulere enn dette blir det ikke!"-saken", "rendyrket hysterisk moro!" og "Latterkrampe på boks!".. Den "8 DVDer" synes jeg egentlig kan stå der.. Noen photoshop-glade folk her? Hvor skal folk kjøpe den, da? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Gjerne i en eller annen random butikk i Tønsberg, tror ikke jeg skal kjøpe fra nettet. Kun om det er slik at jeg må kjøpe fra nettet fordi det for eksempel ikke kommer i butikkene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Enig i at de godt kunne latt være å ha med en del av det dilldallet, menmen. Det går greit. Kunne vært verre. Den skal kjøpes uansett. Tror nok helst det blir til at jeg kjøper den på nettet, med mindre jeg finner den billigere i en eller annen butikk jeg er innom. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg kommer med stor sansynlighet til å kjøpe den på Platekompaniet i Tønsberg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Skjer med at utgivelsen er utsatt til 30. juni da? Står hvertfall så hos playX.no. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Snakket med Pan Vision for noen dager siden og der stod fortsatt 14/3 som utgivelsesdato, men hun trodde at den ble flyttet framover da hun hadde hørt rykter om litt problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå