Nevnarion Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Da får du sjansen til å få med deg alt når det kommer på DVD. Lenke til kommentar
Stian-W-H Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ja, jeg gleder meg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Håper de kommer snart. Perfekt gave til pappa. (Og meg selv ) Lenke til kommentar
Stian-W-H Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har noen hørt noe mer om den DVD'en ? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 noen som har hørt noe ? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 noen som har hørt noe ? 7278387[/snapback] Desverre så vidt jeg vet ikke noe mer enn at den skal komme i første halvdel av 2007 Lenke til kommentar
Stian-W-H Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 ÅÅÅÅÅ, Jeg klarer snart ikke å vente lenger. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=EFrOnQH-Dvc <- *mimre* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Ååå, takker. Godt å se igjen. Forresten, noen som vet hvor mange sesonger/episoder det var at Mot i brøstet? Noen som har noen tanker om hvordan DVD'en(e) blir? Endret 21. november 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Ååå, takker. Godt å se igjen. Forresten, noen som vet hvor mange sesonger/episoder det var at Mot i brøstet? Noen som har noen tanker om hvordan DVD'en(e) blir? 7330104[/snapback] Husker at det var godt/litt over 100 episoder, skal undersøke nærmere. Andgående DVD'en HÅPER jeg det blir en fin boks eller lignende med alle episoder + evt bonusmateriell på insiden Edit: Wikipedia søk sier at det er 100 episoder, mulig dette er riktig, men er fortsatt ganske sikker på at det var litt mer... Endret 21. november 2006 av Termometer Lenke til kommentar
macken Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Mener det er 142 eller 143 Episoder Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Håper også at de kommer i en fin boks. Men mulig de slipper en sesong av gangen? Men var det "sesonger" da? Husker ikke jeg.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ifølge wikipedia er det 100 episoder, og kun 1 sesong. Det høres ikke helt riktig ut. Det var jo sesonger. Serien bytta jo introsekvens hvertfall én gang også. Jeg tror også det er godt over 100 episoder. Uansett er det hvertfall mangfoldige timer å kose seg med. Håper de slipper hele pakka med ekstramateriale og greier i en stor og fin boks. Det hadde gjort seg i dvd-hylla. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det var over 100 episoder. De ga jo ut en 100-episoder-feiring-VHS, gjorde de ikke? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 I 2000 ga de ut en VHS-kassett på 90 minutter som var en mer eller mindre oppsummering. Jeg søkte etter denne, og fant følgende beskrivelse: Den største komisuksessen i norsk TV historie på i alt 142 episoder er klippet ned til 90 minutters rendyrket, hysterisk moro på denne videoen. Scenene du elsket å se presenteres tett i tett. Karl underviser Nils med stor pedagogisk innlevelse. Guttene slår til som damer. Her er det sang, musikk, romantikk og kjærlighet på en måte som fikk Norge til å hyle av latter og som vil gjøre det igjen. Gled deg selv og noen andre med Absolutt Mot i Brøstet. Dette er latterkrampe på boks. Altså, i følge det der så er det 142 episoder av Mot i Brøstet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 I 2000 ga de ut en VHS-kassett på 90 minutter som var en mer eller mindre oppsummering. Jeg søkte etter denne, og fant følgende beskrivelse: Den største komisuksessen i norsk TV historie på i alt 142 episoder er klippet ned til 90 minutters rendyrket, hysterisk moro på denne videoen. Scenene du elsket å se presenteres tett i tett. Karl underviser Nils med stor pedagogisk innlevelse. Guttene slår til som damer. Her er det sang, musikk, romantikk og kjærlighet på en måte som fikk Norge til å hyle av latter og som vil gjøre det igjen. Gled deg selv og noen andre med Absolutt Mot i Brøstet. Dette er latterkrampe på boks. Altså, i følge det der så er det 142 episoder av Mot i Brøstet. 7334302[/snapback] Da hadde jeg rett, viste at det var over 100 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Siste episode var vel når Elna og Henry endelig fikk hverandre og reiste på bryllupsreise med en sykkel Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Siste episode var vel når Elna og Henry endelig fikk hverandre og reiste på bryllupsreise med en sykkel 7337360[/snapback] Tror det stemmer ja husker siste replikken til og med Henry: Stol på farfar (han blunker og bildet fryses) Hukommelsen er det ikke noe å si på Lenke til kommentar
macken Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Noen som husker bryllupsangen fra Nils? Lurt'n gamle Henry til å viske evig din! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Siste episode husker jeg godt ja. Hihi. Glemmer heller aldri den episoden der det var så mye styr med at Karl ligna på Michael Douglas. Og på slutten av episoden så sier Henry at "Dem sier at jeg ligner på han der Arve Opsahl " :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå