bobbysverden Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 R.I.P Grethe:( Ufattelig trist, men vi får leve med minnene av henne på TV Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ufattelig trist, men hun kommer aldri til å bli glemt takket være hennes fantastiske rollefigurer. Etter min mening er rollen som fru Frantzen i Karl og Co noe av det beste hun har gjort. Hvil i fred Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Ufattelig trist, men hun kommer aldri til å bli glemt takket være hennes fantastiske rollefigurer. Etter min mening er rollen som fru Frantzen i Karl og Co noe av det beste hun har gjort. Hvil i fred Helt enig. Endret 18. november 2007 av rjpa Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kjøpte tusenårsfesten på dvd og ble mildt sagt skuffet. De har kuttet ned med 40 min i forhold til VHS utgaven som kom for 8 år siden. Positivt var at de har lagt med absolutt mot i brøstet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hæ? Var ikke den rundt 1 1/2 time lang da? Har de kuttet bort halve filmen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det tror jeg ikke, da ville dem ha gått på et smell. Den filmer er uansett kort og hvis dem hadde klippet bort 40 min av filmen, hadde det nesten vært ingenting igjen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det bare jeg som mener det var noe bonus på slutten av Tusenårsfesten VHS'en? Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er bonus der ja, men den finnes på Disc 8 i del 1 av mot i brøstet. Men det er banna bein at de har fjernet noe. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Men det er banna bein at de har fjernet noe. Så filmen her om dagen, og du har faktisk rett, noe er fjernet. Kan bare ikke finne noen god forklaring på hvorfor det er slik. Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Merkelig egentlig, hadde de gjort det på VHS kunne jeg ha skjønt det pga plass og slikt. Men på en DVD det jo plass til enda mer. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har sesong 1 - 5 på DVD. Har sett alle episodene 2 ganger, og lurer på om jeg skal selge DVD-ene på QXL nå. Super serie, men det holder å se dem noen få ganger synes jeg, så blir ikke humoren så morsom lenger. Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 For de som likte Hos Martin så kan jeg glede dere med at den er kommet på DVD også Bestillte i går og får den i morgen *glede seg* Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Har sett den i et par butikker, men har enda ikke tenkt på å evt. kjøpe den. En helt grei serie, men langt unna standarden til Mot I Brøstet og Karl & Co Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Enig at Mot I Brøstet og Karl & Co er mye bedre, men synes Hos Martin var ganske bra, spesiellt Lars og Stian =P Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Om noen ønsker å kjøpe Mot i Brøstet sesong 1 - 3, kan dere by på min auksjon på QXL: AUKSJON Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det du prøver å selge er sesong 1-5 Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det du prøver å selge er sesong 1-5 Nei, det er det ikke. Jeg skrev 1 - 3, og det er sesong 1 - 3. Jeg har en annen DVD med sesong 4 - 5 (måtte kjøpe begge pakkene separat, 4 DVD-er i hver). Så om du ønsker sesong 4 - 5 så selger jeg det på QXL HER! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ok, trodde de måtte kjøpes i en boks jeg... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har også s1-s3 og s4-s5 separat Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, jeg trodde også at jeg kunne kjøpe sesong 1 - 5 i samme boks, men jeg fikk faktisk ikke tak i det. Bare separat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå