Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 I går gikk ep med Donald-kartet , remember that one Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Ja den episoden er morsom Karl blir veldig sur når Nils holder på med donald-kartet :!: Endret 28. juli 2007 av rjpa Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 den er heller ikke med på den første utgivelsen... å som jeg gleder meg til den andre... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Så på mot i brøstet dvd i går, skuffet over kvaliteten Et par bugger innimellom også, men de overlever man. Er tross alt bare på et par episoder. Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Den 24 August starter Karl & Co med repriser på TV2 Zebra på tidene Mot I Brøstet gikk. Da tror jeg det bare er og ha DVD opptakeren klar, for disse blir sikkert ikke utgitt på dvd Karl & Co er veldig bra, men Mot I Brøstet er bedre Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvem vet....når Mot i Brøstet er ferdig utgitt, kan det alltids hende at de kjører på med Karl & Co dvd også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ulf : Hvem er det , hvem er det , hvem er det ?? Karl : Kan du ikke holde smella et ørlite sekund , ser du ikke at jeg er på tlf ?! Karl : Smestad , hva i hælvete har du gjort med varmtvannet ?! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nils Vogt som er sinna Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Nils Vogt er genial når han er sint! Skal se på ''F@NGET PÅ NETTET'' og håper han har en hissig rolle der Endret 7. august 2007 av bobbysverden Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Som det sikkert er nevnt, har MiB kommet på DVD. For å nevne det - med et ufattelig dårlig bilde på coveret. Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Blås i coveret da det er det indre som teller Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvem vet....når Mot i Brøstet er ferdig utgitt, kan det alltids hende at de kjører på med Karl & Co dvd også. 9203905[/snapback] Det håper jeg virkelig, Karl & Co på sitt beste er ikke langt unna Mot I Brøstet. Stod noe i denne tråden om at man skulle få mulighet til å bytte inn disken som det er feil på. Har dette tilbudet åpnet seg eller må vi vente litt til? Noen som vet om det har kommet en offisiell lanseringsdato for del 2? Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Du må ta kontakt selv der du har kjøpt filmen for å få ny. Men de må trykkes opp først. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Ok, da venter jeg litt før jeg spør. Hadde forresten vært kjempemorsomt om vi kunne anbefalt våre favorittepisoder til hverandre, jeg kan starte :!: Vil gjerne anbefale episoden(e): "En stjerne er født" (del 1 & 2) episodene finnes på disk 8 av DVDene og er etter min mening en av de beste og morsomste episodene på dvden som har kommet ut. Spesielt den første delen. Den morsomste scenen er når Nils skal vise Karl sine buktaleregenskaper og Karl ikke blir veldig imponert :!: Håper flere vil poste sine favorittepisoder Endret 8. august 2007 av Termometer Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) ifølge panvision.comPan Vision Endret 8. august 2007 av rjpa Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Enig at ''En stjerne er født'' er bra. Ellers er jo '' Man er i fare hvor man går, del 1&2 på disk 6 er veldig bra, da Nils finner en annonse i avisa om at Tv2 skal lage et program med hjemmevideoer, han lager seg en utkikksplass under trappa og skal smugfilme Karl når han blir sint, og legger ut feller, blandt annet faller blomsterpotten ned når han går på kjøkkenet: Sitat Karl: ''Jaja, de barna de barna, han har forlest seg på Donald han'' Tåkelur tilkoblet telefonen. Sitat Karl: Målfrid! Henry vi må redde oss det er flyalarm! Hvorpå han løfter av røret og sier: Er det noen der? Er det fra fyrvesenet? Ok hvilken fyr er du da? :!: Svamp i sofaen: Sitat Karl (Oppdager Nils)Nei og nei så våt jeg ble nå gitt! Bra at ingen så meg nå, kors og kors, kom deg ut din jævla bavian! Hva driver du med under der? Lager film,? hvilken da, Oprasjon Løvsprett? Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) En av mine favoritt episoder er:''Høyt spill'' disk 7 Når Karl og Målfrid drar til tyskland mens Nils,Trine og Henry sitter hjemme å spiller Nintendo. Endret 9. august 2007 av rjpa Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Tenkte jeg skulle dele en liten film http://www.youtube.com/watch?v=8-n9qFUa17Y Endret 11. august 2007 av bobbysverden Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hehe.. Kult klipp.. Har fått helt dilla på Mot i Brøstet igjen etter at jeg fant ut at de sendte repriser på TV2 Zebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå