bobbysverden Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Sendte mail til DVD Huset hvor jeg kjøpte filmen og de svarte følgende: Hei ***** Dette hørtes ikke bra ut, så vi har videresendt spørsmål ang. dette til vår leverandør. Vi kommer tilbake med info så fort den foreligger. Ha en riktig god helg. Mvh, With Regards, Gunvor DVDHuset AS 33 34 00 00 [email protected] http://www.dvdhuset.no Har ikke sjekket om det andre disker det er feil på, men post gjerne om det du finner andre feil Lenke til kommentar
Stian-W-H Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Er det bare 78 episoder på disse DVD'ene? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kan godt hende det er 78 episoder har ikke sjekket etter. Men det står bak at det er 33 timer spilletid, det burde holde en stund om du ikke har planer om å se alt med det samme. I går ringte jeg rundt på Lagunen. Coop OBS!, Playcom og Spaceworld hadde dem ikke. Hørtes ut som Playcom hadde de den. Ser på de første episodene nå og har nok vokst fra humoren og ser feil de gjør som hindrer at ting blir morsomt, blant annet for mye og for lange replikker. Men jeg synes likevel gjengen er strålende. Og av de 7 episodene jeg har sett er det jammen meg noen jeg ikke har sett gitt, det var veldig kos. Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Husk at det er feil på disc 6 da folkens, ganske kjipt og kjøpe og returnere Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Noen som vet hva dobbelt episoden hvor Trine drar til Frankrike, og resten av gjengen drar på cruise heter?? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Edit: ok, jeg tok feil. Den heter "høye bølger" Endret 14. juli 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Den ligger jo ikke i episodelista på wikipedia, men den må jo komme snart siden vi er inne i sesong 7 nå og Trine drar snart og kommer igjen i episode ''Full Krise'' i sesong 8. Husker så godt de episodene fra jeg var liten Henry roper: Er det noen hjemme? Ikke det nei? Og går rett på konjakk flaska Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Jeg gleder meg til del 2 kommer.Jeg tror den kommer 27/9. Endret 7. juli 2007 av rjpa Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen fler som har lagt merke til at Tore Ryens vaskehjelper i mot i brøstet og Karl & CO liker å drikke på jobben? I episoden ''bare rot'' i mot i brøstet har vaskehjelpa med seg lommelerke og i Karl & CO tar fru frantzen seg alltid en tur innom barskapet til Karl Lenke til kommentar
Stian-W-H Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Det har jeg ikke tenkt på. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Husk at det er feil på disc 6 da folkens, ganske kjipt og kjøpe og returnere 8971594[/snapback] Hvilken feil er det snakk om? Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Lyden fra Kjærleik med noko attåt episode 1 spilles på episoden som er før ''kjærleik med noko attåt'' (husker ikke hva den episoden heter) Fikk svar fra DVD Huset ang denne feilen, og firmaet som produserer filmen skal trykke opp ny disk 6, og sende til de som har kjøpt. Dette krever naturligvis at du sier i fra der hvor du har kjøpt filmen din Men jeg må si at kvaliteten på episodene er elendige, lav oppløsning og blasse farger, og på enkelt episoder kan de virke som de er kopiert fra VHS. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Dette krever naturligvis at du sier i fra der hvor du har kjøpt filmen din 9122704[/snapback] Betyr det at jeg må stikke til Bergen igjen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Lyden fra Kjærleik med noko attåt episode 1 spilles på episoden som er før ''kjærleik med noko attåt'' (husker ikke hva den episoden heter)Fikk svar fra DVD Huset ang denne feilen, og firmaet som produserer filmen skal trykke opp ny disk 6, og sende til de som har kjøpt. Dette krever naturligvis at du sier i fra der hvor du har kjøpt filmen din Men jeg må si at kvaliteten på episodene er elendige, lav oppløsning og blasse farger, og på enkelt episoder kan de virke som de er kopiert fra VHS. 9122704[/snapback] Så jeg kan bytte inn min igjen gratis? Kjøpte min på Platekompaniet i Ski. Er også enig at episodene er i dårlig kvalitet, det er vel kanskje kopiert fra VHS? Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Dette er mailen jeg fikk av DVD Huset: Hei igjen ***** Vi har nå fått beskjed om at det er en produskjonsfeil på en av diskene. Vår leverandør produserer nå en ny av denne. Så fort vi mottar denne vil vi sende deg en. Ha en fortsatt fin sommer. Mvh, With Regards, Gunvor DVDHuset AS 33 34 00 00 [email protected] http://www.dvdhuset.no Regner med at hvis du sier i fra der du har kjøpt den løses nok problemet for dere også Og slik jeg skjønner det så trenger vi ikke å returnere noe, hva skal de med en ødelagt plate? Ta vare på den som et suvernir, det skal jeg Endret 25. juli 2007 av bobbysverden Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Er også enig at episodene er i dårlig kvalitet, det er vel kanskje kopiert fra VHS? 9140680[/snapback] På noen episoder ser du at det kommer streker nedover skjermen, slik som du får på slitte VHS, synes det blir for dumt, har de samme episodene fra TV2, de er ikke slik. Begynner og lure på om de ikke har tatt godt nok vare på orginalene, om de i det heletatt eksisterer? Spekulasjoner.... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Noen som veit om den episoden hvor Nils øvelseskjører med bilen til de naboene er med? Den med oppkjøring og alt? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Så vidt jeg vet er det to episoder som handler om Nils og oppkjøring. Den ene er «Klampen i bånn» fra sesong 3, den andre er «På glattisen» fra sesong 6. Er det den første, er den med. Er det den fra sesong 6 så kommer den ikke før på neste utgivelse. Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Nils har oppkjøring med Per Christian Ellefsen i sesong 6, hvor han røper at han har prøvd seg på Trine og Målfrid Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) stemmer, sånn var det... haha, nei da kommer den ikke med før neste utgivelse. håper det ikke blir for lenge til da... Endret 28. juli 2007 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå