Gå til innhold

Kommer mot i brøstet på dvd?

Anbefalte innlegg

Sendte mail til DVD Huset hvor jeg kjøpte filmen og de svarte følgende:

Hei *****

Dette hørtes ikke bra ut, så vi har videresendt spørsmål ang. dette til vår leverandør. Vi kommer tilbake med info så fort den foreligger.

Ha en riktig god helg.

Mvh,

With Regards,

Gunvor

DVDHuset AS

33 34 00 00

[email protected]

http://www.dvdhuset.no

Har ikke sjekket om det andre disker det er feil på, men post gjerne om det du finner andre feil :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan godt hende det er 78 episoder har ikke sjekket etter. Men det står bak at det er 33 timer spilletid, det burde holde en stund om du ikke har planer om å se alt med det samme.

I går ringte jeg rundt på Lagunen. Coop OBS!, Playcom og Spaceworld hadde dem ikke. Hørtes ut som Playcom hadde de den. :D

Ser på de første episodene nå og har nok vokst fra humoren og ser feil de gjør som hindrer at ting blir morsomt, blant annet for mye og for lange replikker. Men jeg synes likevel gjengen er strålende. Og av de 7 episodene jeg har sett er det jammen meg noen jeg ikke har sett gitt, det var veldig kos.

Lenke til kommentar

Den ligger jo ikke i episodelista på wikipedia, men den må jo komme snart siden vi er inne i sesong 7 nå og Trine drar snart og kommer igjen i episode ''Full Krise'' i sesong 8.

Husker så godt de episodene fra jeg var liten ;)

Henry roper: Er det noen hjemme? Ikke det nei? Og går rett på konjakk flaska :p

Lenke til kommentar

Noen fler som har lagt merke til at Tore Ryens vaskehjelper i mot i brøstet og Karl & CO liker å drikke på jobben? I episoden ''bare rot'' i mot i brøstet har vaskehjelpa med seg lommelerke og i Karl & CO tar fru frantzen seg alltid en tur innom barskapet til Karl :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lyden fra Kjærleik med noko attåt episode 1 spilles på episoden som er før ''kjærleik med noko attåt'' (husker ikke hva den episoden heter)

Fikk svar fra DVD Huset ang denne feilen, og firmaet som produserer filmen skal trykke opp ny disk 6, og sende til de som har kjøpt. Dette krever naturligvis at du sier i fra der hvor du har kjøpt filmen din :p

Men jeg må si at kvaliteten på episodene er elendige, lav oppløsning og blasse farger, og på enkelt episoder kan de virke som de er kopiert fra VHS. :(

Lenke til kommentar
Lyden fra Kjærleik med noko attåt episode 1 spilles på episoden som er før ''kjærleik med noko attåt'' (husker ikke hva den episoden heter)

Fikk svar fra DVD Huset ang denne feilen, og firmaet som produserer filmen skal trykke opp ny disk 6, og sende til de som har kjøpt. Dette krever naturligvis at du sier i fra der hvor du har kjøpt filmen din :p

Men jeg må si at kvaliteten på episodene er elendige, lav oppløsning og blasse farger, og på enkelt episoder kan de virke som de er kopiert fra VHS.  :(

9122704[/snapback]

Så jeg kan bytte inn min igjen gratis? Kjøpte min på Platekompaniet i Ski.

Er også enig at episodene er i dårlig kvalitet, det er vel kanskje kopiert fra VHS?

Lenke til kommentar
Dette er mailen jeg fikk av DVD Huset:

Hei igjen *****

Vi har nå fått beskjed om at det er en produskjonsfeil på en av diskene. Vår leverandør produserer nå en ny av denne. Så fort vi mottar denne vil vi sende deg en.

Ha en fortsatt fin sommer.

Mvh,

With Regards,

Gunvor

DVDHuset AS

33 34 00 00

[email protected]

http://www.dvdhuset.no

Regner med at hvis du sier i fra der du har kjøpt den løses nok problemet for dere også :) Og slik jeg skjønner det så trenger vi ikke å returnere noe, hva skal de med en ødelagt plate? Ta vare på den som et suvernir, det skal jeg :p

Endret av bobbysverden
Lenke til kommentar
Er også enig at episodene er i dårlig kvalitet, det er vel kanskje kopiert fra VHS?

9140680[/snapback]

På noen episoder ser du at det kommer streker nedover skjermen, slik som du får på slitte VHS, synes det blir for dumt, har de samme episodene fra TV2, de er ikke slik. Begynner og lure på om de ikke har tatt godt nok vare på orginalene, om de i det heletatt eksisterer? Spekulasjoner....

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er det to episoder som handler om Nils og oppkjøring. Den ene er «Klampen i bånn» fra sesong 3, den andre er «På glattisen» fra sesong 6. Er det den første, er den med. Er det den fra sesong 6 så kommer den ikke før på neste utgivelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...