magnus3222 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Er det noen her som vet om alle sesongene av mot i brøstet kommer på dvd? Ville satt utrolig pris på om noen kunne svare meg. Har søkt, men finner ikke noen som kan si det sikkert. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Slenger meg på denne... de hadde jeg kjøpt!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg hadde også kjøpt den Har ikke hørt noen planer om at de skal komme på DVD, men det var jammen en idé. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Send en mail til folka som styrer det. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Jeg ville defintivt ha kjøpt den. Og "Hos Martins" også.. =D Men Mot I Brøstet er bare det beste som har hendt tv2 =P Cola, Seigmenn og Donald ble introdusert for TV-Norge her. Endret 29. desember 2005 av Lanka Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Slenger meg på her jeg også. Så mot i brøstet hver gang det gikk på Tv2 da jeg var yngere, veldig morsomt. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Slenger meg på, jeg og. Mot I Brøstet har altid vært en slager. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Så mange år med lykke og fred i landet, og så ønsker dere å bare kaste hele greia i dass? S, Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tenkte kanskje jeg skulle sende en mail til Tv2 og spørre. Får se om jeg gjør det i morra. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) *redigert bort* Endret 30. desember 2005 av Spr0cket Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 omfg e dokker rammeskeiv? tore ryen pwns comedy? foretrekk å rævramma av en fiat før æ ser mot i brøstet. 5356351[/snapback] Ja det der var jo virkelig et interessant og konstruktivt innlegg må jeg si. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 bare å beklage hvis det fremstod som useriøst men jeg lurte virkelig på om dere var seriløse. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hva de andre mener vet jeg ikke, men jeg er seriøs ja. Og jeg tør å inrømme at ja jeg så på Mot i Brøstet før, og jeg likte det veldig godt. Og jeg gidder ikke drive på og "hate" serien nå bare fordi det tydeligvis er tøft å hate Mot i Brøstet her på forumet. Mange av dere sier det er så utrolig dårlig osv.osv. men jeg er _helt_ sikker på at mange av dere synes det var morsomt når det gikk på tv. Garantert. Dere tør bare ikke inrømme det her, fordi mange ser på det som latterlig å like denne serien. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 for min del har jeg aldri likt det. og for øvrig stiller jeg meg spørrende til hvor kul man kan bli på et forum. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 for min del har jeg aldri likt det. og for øvrig stiller jeg meg spørrende til hvor kul man kan bli på et forum. 5356498[/snapback] Tråd: "Kommer mot i brøstet på dvd?" At du ikke liker serien er helt greit, men hva du synes om den er vel i grunnen ganske irrelevant for denne tråden? Og hva du skriver det andre der for, skjønner jeg heller ikke. Lite å gjøre klokka 5 om morran? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) ja jeg beklager på det sterkeste, det var skrekkelig off topic, og skiller seg ut fra alle andre tråder som bare er on topic. det "andre" ble skrevet som tilsvar på dine postulat om min skjulte interesse for mot i brøstet. men for all del, jeg skal pelle meg vekk fra tråden din. edit: apropos "men jeg er _helt_ sikker på at mange av dere synes det var morsomt når det gikk på tv", latter på boks har jo alltid vært en publikumssuksess. Endret 30. desember 2005 av Spr0cket Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Haha. Dummeste jeg har lest hittil i dag (Dog dagen er fortsatt ung). Jeg siktet ikke spesielt til deg. Jeg sa at mange av de som nå "hater" Mot i Brøstet, helt sikkert likte det for noen år siden. Og når du kommer med sånne kommentarer er du egentlig bare barnslig. "Tråden din..." :!: Var bare at jeg så ingen sammenheng mellom din minimale interesse for Mot i Brøstet og din store aktivitet i en Mot i Brøstet-tråd. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Fyttisvarte for noe talentløst mannskit dette er. En orgie av repeterende sexvitser, "omg Karl er sinna!" og "PIP PIP". Jeg kommer til å unngå denne serien som pesten. Tore Ryen = ANTIKRIST Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tore Ryen = ANTIKRIST 5357395[/snapback] Dette medfører riktighet. Antikrist fyller forresten 59 år i dag. "Mot i Brøstet", "Hos Martin" og "Karl & Co" er sannsynligvis det verste innen norskproduserte serier, noe som sier svært mye. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tore Ryen har ikke produsert "Hos Martin". Han har laga: "Mot i Brøstet", "Karl & Co", og til sist den grusome "Holms". Men "Mot i Brøstet" har altid vært künge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå