Gå til innhold

Bærbar til 8000kr

maggi62

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter en bærbar maskin til rundt 8000kr(hvis det er noen spesiell grunn til det kan jeg være villig til å gå litt over denne prisen).

Maskinen skal primært brukes til skolearbeid i word/excel, surfe på nettet og msn, og ikke til å spille på.

Det er ikke nødvendig med bluetooth, firewire eller lignende, men trådløst nettverkskort vil jeg ha.

Den må ha cd-brenner, og det er en fordel hvis den har dvd-brenner.

En harddisk på 80gb++ hadde også vært fint, men ikke noe absolutt krav.

Det burde følge med windows xp på maskinen.

Jeg har prøvd å se litt rundt på nettet, men det finnes så utrolig mange maskiner og produsenter, og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å lete(eller helt hva jeg skal lete etter;)). Er det noen maskiner/produsenter jeg absolutt burde holde meg unna?

Hva med denne maskinen, er det noe å satse på f.eks?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309865&view=detailed

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg er på utkikk etter en bærbar maskin til rundt 8000kr(hvis det er noen spesiell grunn til det kan jeg være villig til å gå litt over denne prisen).

Maskinen skal primært brukes til skolearbeid i word/excel, surfe på nettet og msn, og ikke til å spille på.

Det er ikke nødvendig med bluetooth, firewire eller lignende, men trådløst nettverkskort vil jeg ha.

Den må ha cd-brenner, og det er en fordel hvis den har dvd-brenner.

En harddisk på 80gb++ hadde også vært fint, men ikke noe absolutt krav.

Det burde følge med windows xp på maskinen.

Jeg har prøvd å se litt rundt på nettet, men det finnes så utrolig mange maskiner og produsenter, og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å lete(eller helt hva jeg skal lete etter;)). Er det noen maskiner/produsenter jeg absolutt burde holde meg unna?

Hva med denne maskinen, er det noe å satse på f.eks?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309865&view=detailed

5344015[/snapback]

Aopen/Tundra 1557 - fra 85xx uten OS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...