ymerguer Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Med et stadig press av nye produkter på markedet og fokus på bedre stabilitet, ytelse og teknologi er det lett å glemme utstyret i den andre enden. Hva gjør din bedrift med utstyr som er "gått ut på datoen"? Les mer Lenke til kommentar
wsp Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 I bedriften jeg er ansatt i kommer en av disse organisasjonene og henter utstyret (etter at vi har sletta+overkrevet alle data). Det havner til slutt i Afrika. Tidligere har jeg også vært involvert i prosjekter der ~all hardware (servere+klienter) er blitt byttet ut på landsbasis i en bedrift i løpet av noen måneder. Den gangen var den en bedrift som tok seg av innhenting landet rundt (50 lokasjoner). Maskinene havnet da i en av de fattigere landene i Øst-Europa. Ellers er det også en del som sender utfasede maskiner til barne/ungdomskoler. wsp Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jobber for en kommune og når vi faser ut administrativt (snittet per i dag er PC'er fra 98/99, så jeg jobber med å finansiere en omfattende modernisering) går disse over til elevmaskiner i grunnskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå