Staalkontroll Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Uansett så får jeg opp denne feilmeldingen når jeg prøver å installere: Jeg har prøvd: Oppdatere bf2 før jeg installerer SP Prøvd å installere uten oppdateringene Formatert maskinen Noe mer jeg kan gjøre...eller er det bare å gi opp? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) forsøkt å slette ale filer i \temp og \windows\temp\ ? EDIT: Upps, la ikke merke til at du hadde formattert jeg, beklager ... _nifty_ Endret 27. desember 2005 av nifty Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Du trenger 3gb ledig plass på partisjonen hvor temp filene lagres. Har du det? EDIT: SP, betyr det Service Pack, eller skal det bety Special Forces(SF)? Endret 27. desember 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Jes 200 gig på disken der bf2 ligger 150 gig på systemdisken Lenke til kommentar
Berd Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har du en skandinavisk bokstav (æ, ø, å) i navnet kommer denne feilmeldingen. Med mindre du greide 1.1.3 helt fint så vil jeg tro at dette er problemet. Du må nok lage en helt ny konto på XP om du skal få instalert spillet... Nei, det er ikke morsomt, jeg vet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå