{TRiAL} Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Som dere ser i emne så lurer jeg på hvilket skjermkort løsning jeg skal gå for når jeg nå skal ha ny pc. https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=4982 Dere kan jo se hva jeg har satt opp av ting nå, men er veldig usikker på hvilket skjermkort jeg skal gå for. Har selv hatt best erfaring med ATi, men har mere tro på Nvidia sitt chipsett og SLi løsning. Så vet ikke hva dere vil anbefale jeg?!? Vil skjermkortet jeg har satt opp funke fint nok, og hva med hovedkortet?!? Og sist men ikke minst, hvordan er støyen på det skjermkortet jeg har satt opp? Er det levbart og ha når pc'en står på 24/7 på soverommet? På forhånd takk Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 XFX støyer vel mest av samtlige geforce kort på markedet. Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Det jeg mener og ha hørt ja, men er det såpass mye at det vil være plagsomt og ha på når man skal sove om natta? Isåfall, andre merker eller skjermkort du heller ville anbefalt? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Ligger et XFX GeForce 7800GT Extreme (PVT70GUDF7) på soverommet og venter på nytt hovedkort! Såvidt jeg vet følger det vel med vifte reguleringsoftware ? Endret 27. desember 2005 av lavizh Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Det vet jeg ikke noe om desverre....eneste jeg lurer mest på er om dette skjermkortet vil holde en stund fremover Og om det er veldig støyende, da jeg har pc'en min på hele døgnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå