Friico Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Når jeg snakker, eller kommer borti micen min får jeg det samme som lyd i headsette, så om jeg sier noe på feks. Ventrilo, hører jeg min egen stemme i headsette. Dette er noe hode mitt har fått merke over lengre tid, for vær gang jeg puster hører jeg puste lyder i headsette. Noen som vet hva som vet hva jeg burde gjøre ? Kan det være en form for ekko knapp noe sted? Problemet startet når jeg skulle ta opp en lyd i video redigerings progammet Vegas 4.0. Jeg har prøvd å avinstalere, men til ingen nytte! Noen som har noen ideer ? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Når jeg snakker, eller kommer borti micen min får jeg det samme som lyd i headsette, så om jeg sier noe på feks. Ventrilo, hører jeg min egen stemme i headsette. Dette er noe hode mitt har fått merke over lengre tid, for vær gang jeg puster hører jeg puste lyder i headsette. Noen som vet hva som vet hva jeg burde gjøre ? Kan det være en form for ekko knapp noe sted? Problemet startet når jeg skulle ta opp en lyd i video redigerings progammet Vegas 4.0. Jeg har prøvd å avinstalere, men til ingen nytte! Noen som har noen ideer ? 5343782[/snapback] mute mic'en i lydkontrollpanelet. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 ...eller hviske! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Eller bare sett på sykt høy musikk Lenke til kommentar
Friico Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 HEHE Mute micen kan jeg jo, men da kan jeg ikke snakke med noen på VT :S Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Mute mic i kontrollpanel skal fungere, kommer på igjen automatisk når den skal brukes.. Fungerer ihvertfall ypperlig her med skype og helt automatisk (utenom det å faktisk sette den til mute fra begynnelsen av da).. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Et tips er å mute alt utenom volum og wave. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Du er i ferd med å bli gal, henvend deg til nærmeste psykiatriske avdeling. Lenke til kommentar
Friico Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Takker for alle tipsa, jeg skal prøve ut alt sammen(nesten) Lenke til kommentar
Friico Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Et tips er å mute alt utenom volum og wave. 5349212[/snapback] Det funka ikke, samme ekkolyden :S Lenke til kommentar
Friico Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Mute mic i kontrollpanel skal fungere, kommer på igjen automatisk når den skal brukes..Fungerer ihvertfall ypperlig her med skype og helt automatisk (utenom det å faktisk sette den til mute fra begynnelsen av da).. 5349203[/snapback] Det funker 100% fint her om jeg gjøre det på skype, men ikke på VenTrilo :S Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hmm, dama bruker ventrilo med wow og der også fungerer det, kanskje innstilling i selve ventrilo programmet? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hehe.. fra spøk til alvor, hvis du vil ha hjelp, er det fint om du forteller hvilket lydkort det er snakk om. Lenke til kommentar
Friico Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Hehe.. fra spøk til alvor, hvis du vil ha hjelp, er det fint om du forteller hvilket lydkort det er snakk om. 5353706[/snapback] Det er et intigrert og heter: NVIDIA® nForce Audio, sitter på et ASUS A7N8X-E Delixe hovedkort, noe mer du villle vi så si ifra Lenke til kommentar
radiated Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) OK. Hvis det benytter seg av Windows-mikseren, prøv å dobbelklikke på volumikonet startlinjen. Under alternativer-menyen, trykk egenskaper. Her har du muligheten til å velge innspilling eller avspilling. Pass på at "mikrofon" er haket av under både innspilling og avspilling. Under avspilling muter du mikrofonen eller skrur ned volumet helt, og på innspilling setter du mikrofonvolumet så høyt du kan uten at du får skurring (test med lydinnspilling på vanlig snakking). Si ifra hvis dette ikke var bra nok forklart :-) EDIT: leif og uforståelige setninger. For sent på kvelden nå.... Endret 31. desember 2005 av radiated Lenke til kommentar
Friico Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 OK. Hvis det benytter seg av Windows-mikseren, prøv å dobbelklikke på volumikonet startlinjen. Under alternativer-menyen, trykk egenskaper. Her har du muligheten til å velge innspilling eller avspilling. Pass på at "mikrofon" er haket av under både innspilling og avspilling. Under avspilling muter du mikrofonen eller skrur ned volumet helt, og på innspilling setter du mikrofonvolumet så høyt du kan uten at du får skurring (test med lydinnspilling på vanlig snakking). Si ifra hvis dette ikke var bra nok forklart :-) EDIT: leif og uforståelige setninger. For sent på kvelden nå.... 5361540[/snapback] Takk for tipset, skal prøve det når jeg kommer hjem. Jeg har forresten to mixere en fra Nivada og en standar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå