John-Abruzzi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ang star box pakken, hvor store er selve rakettene? er de på lik linje med hat trick eller mer som stjernesortiment? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg er nå 90% sikker på hva jeg skal ha: Fra nova: Blazer x1 magnum x1 35 monster x1 (5 pak) knock out (2) svea: eldorado x1 king airbomb x2 europris: multipower x3 big star x3 stjernesortiment x1 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Noen som har en link til Power Star? Dere vet. Fyrverkeriet som de selger blant annet på europris. Takker for svar:) Karl Martin Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Noen som har en link til Power Star? Dere vet. Fyrverkeriet som de selger blant annet på europris. Takker for svar:) Karl Martin Her er bla årets avis fra Power Star. Lenke til kommentar
-BigBang- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg liker Air-bombs... jeg vet at mange gjør det.. så hvorfor kjøpe king air bomb som bare hyler og smeller og som er i tre-pakk for 10 spenn.. når man kan kjøpe noe som heter happy spring i 6 -pakk hos Spectra Norge for 15 kr ;D Den både hyler og smeller med et skikkelig glitter og knatring ;D Jeg annbefaler dem ;D Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg liker Air-bombs... jeg vet at mange gjør det.. så hvorfor kjøpe king air bomb som bare hyler og smeller og som er i tre-pakk for 10 spenn.. når man kan kjøpe noe som heter happy spring i 6 -pakk hos Spectra Norge for 15 kr ;D Den både hyler og smeller med et skikkelig glitter og knatring ;D Jeg annbefaler dem ;D Det er ikkje alle som har tilgang til happy spring og vi må sitte og kose oss med king air bomb... Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Noen forslag på gode familiepakker rakettpakker o.l. Og da gjerne på en pris som ikke overstiger omkring 500. Del gjerne erfaringer:) Karl Martin Endret 25. desember 2007 av Kalle_92 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Noen forslag på gode familiepakker? Og da gjerne på en pris som ikke overstiger omkring 500. Du skal ha ein familie pakke som koster over 500 spenn?? Er det ein form for konkuranse her om å kjøpe det dyreste?? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Noen forslag på gode familiepakker rakettpakker o.l. Og da gjerne på en pris som ikke overstiger omkring 500. Del gjerne erfaringer:) Karl Martin Jeg anbefaler deg eldorado fra svea til 350.- Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Noen forslag på gode familiepakker? Og da gjerne på en pris som ikke overstiger omkring 500. Du skal ha ein familie pakke som koster over 500 spenn?? Er det ein form for konkuranse her om å kjøpe det dyreste?? Ånei Jeg snakker om at den ikke overstiger 500. Altså ikke mer enn 500 ,- Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det sant at dette nlir det siste året det er lovlig med fyverkeri i Norge? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Noen forslag på gode familiepakker? Og da gjerne på en pris som ikke overstiger omkring 500. Du skal ha ein familie pakke som koster over 500 spenn?? Er det ein form for konkuranse her om å kjøpe det dyreste?? Ånei Jeg snakker om at den ikke overstiger 500. Altså ikke mer enn 500 ,- lol eg leste feil... :!: EDIT: Eldorado er ein grei og fin familie pakke. Endret 25. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det sant at dette nlir det siste året det er lovlig med fyverkeri i Norge? Nei er bare snakk om raketter altså batterier vil fortsatt være lovlig Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det sant at dette nlir det siste året det er lovlig med fyverkeri i Norge? Nei er bare snakk om raketter altså batterier vil fortsatt være lovlig Det er bare å lese på nokon eldre poster så finner du ut av det Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Noen som har testet rakettene i stjernesortiment? Har hørt at det er et bra smell, men lite effekt? Er det et godt kjøp, eller er det en grunn til at det er så billig ? Snart 100 sider nå ! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg er nå 90% sikker på hva jeg skal ha: Fra nova: Blazer x1 magnum x1 35 monster x1 (5 pak) knock out (2) svea: eldorado x1 king airbomb x2 europris: multipower x3 big star x3 stjernesortiment x1 Noen som har noe og si om dette? noe jeg burte bytte ut Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Noen som har testet rakettene i stjernesortiment? Har hørt at det er et bra smell, men lite effekt? Er det et godt kjøp, eller er det en grunn til at det er så billig ? Snart 100 sider nå ! Etter det det som du seier så høyrest det ikkje noko bra ut, kommer til å styre meg unna den da Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg er nå 90% sikker på hva jeg skal ha: Fra nova: Blazer x1 magnum x1 35 monster x1 (5 pak) knock out (2) svea: eldorado x1 king airbomb x2 europris: multipower x3 big star x3 stjernesortiment x1 Noen som har noe og si om dette? noe jeg burte bytte ut Jeg har prøvd Big Star raketten fra europris/Power Star. Syns at detter er mye for pengene. King Airbomb - Ville kanskje prøvd happy Spring om mulig. mer for pengene. men King Airbomb er en klassiker. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Noen som har testet rakettene i stjernesortiment? Har hørt at det er et bra smell, men lite effekt? Er det et godt kjøp, eller er det en grunn til at det er så billig ? Snart 100 sider nå ! Etter det det som du seier så høyrest det ikkje noko bra ut, kommer til å styre meg unna den da Jeg har prøvd Stjerne Sortiment. ikke no bra raketter. lite effekt, ganske bra smell, men vil ikke anbefale deg denne pakken. du bør gå for noe annnet 100 sider:) Karl Martin Endret 25. desember 2007 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå