Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker Air-bombs... jeg vet at mange gjør det.. så hvorfor kjøpe king air bomb som bare hyler og smeller og som er i tre-pakk for 10 spenn.. når man kan kjøpe noe som heter happy spring i 6 -pakk hos Spectra Norge for 15 kr ;D Den både hyler og smeller med et skikkelig glitter og knatring ;D Jeg annbefaler dem ;D

Lenke til kommentar
Jeg liker Air-bombs... jeg vet at mange gjør det.. så hvorfor kjøpe king air bomb som bare hyler og smeller og som er i tre-pakk for 10 spenn.. når man kan kjøpe noe som heter happy spring i 6 -pakk hos Spectra Norge for 15 kr ;D Den både hyler og smeller med et skikkelig glitter og knatring ;D Jeg annbefaler dem ;D

Det er ikkje alle som har tilgang til happy spring og vi må sitte og kose oss med king air bomb...

Lenke til kommentar
Noen forslag på gode familiepakker? Og da gjerne på en pris som ikke overstiger omkring 500.

Du skal ha ein familie pakke som koster over 500 spenn??

Er det ein form for konkuranse her om å kjøpe det dyreste?? :hmm:

Ånei Jeg snakker om at den ikke overstiger 500. Altså ikke mer enn 500 ,-

Lenke til kommentar
Noen forslag på gode familiepakker? Og da gjerne på en pris som ikke overstiger omkring 500.

Du skal ha ein familie pakke som koster over 500 spenn??

Er det ein form for konkuranse her om å kjøpe det dyreste?? :hmm:

Ånei Jeg snakker om at den ikke overstiger 500. Altså ikke mer enn 500 ,-

lol eg leste feil... :!:

EDIT: Eldorado er ein grei og fin familie pakke.

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
Noen som har testet rakettene i stjernesortiment? Har hørt at det er et bra smell, men lite effekt? Er det et godt kjøp, eller er det en grunn til at det er så billig ?

Snart 100 sider nå !

Etter det det som du seier så høyrest det ikkje noko bra ut, kommer til å styre meg unna den da :p

Lenke til kommentar
Jeg er nå 90% sikker på hva jeg skal ha:

Fra nova:

Blazer x1

magnum x1

35 monster x1 (5 pak)

knock out (2)

svea:

eldorado x1

king airbomb x2

europris:

multipower x3

big star x3

stjernesortiment x1

Noen som har noe og si om dette? noe jeg burte bytte ut

Jeg har prøvd Big Star raketten fra europris/Power Star. Syns at detter er mye for pengene.

King Airbomb - Ville kanskje prøvd happy Spring om mulig. mer for pengene. men King Airbomb er en klassiker.

Lenke til kommentar
Noen som har testet rakettene i stjernesortiment? Har hørt at det er et bra smell, men lite effekt? Er det et godt kjøp, eller er det en grunn til at det er så billig ?

Snart 100 sider nå !

Etter det det som du seier så høyrest det ikkje noko bra ut, kommer til å styre meg unna den da :p

Jeg har prøvd Stjerne Sortiment. ikke no bra raketter. lite effekt, ganske bra smell, men vil ikke anbefale deg denne pakken. du bør gå for noe annnet

100 sider:)

Karl Martin

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...