Espein Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk nettopp høre av min mor att det var en trailer her i sentrum som solgte raketter fredag eller lørdag. Og tusen takk for att du sa i fra sa jeg da Er det lov å begynne så tidlig?! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk nettopp høre av min mor att det var en trailer her i sentrum som solgte raketter fredag eller lørdag. Og tusen takk for att du sa i fra sa jeg da Er det lov å begynne så tidlig?! NEI! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Men en time eller to fra eller til, er det ingen som merker. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Men en time eller to fra eller til, er det ingen som merker. hehe det er det ingen som merker :!: Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) slik ser handlelista mi ut hos europrius foreløbi Star track 2 = 200 Multipower 5 = 150 Speedfire 1 = 35 Hat trick 2 = 400 Familie pakke til 300 evt den til 200 Stjerne sortiment =50 Sprinter = 30 Skal også kjøpe en familie pakke fra svea men klarer ikke bestemme meg for hvilken... pluss litt annet smått da Endret 24. desember 2007 av Minarelli-Tuning Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Klarer ikke helt og bestemme meg, men fortiden så ser min slik ut : 7 Multipower 210,- 1 Stjernesortiment 50,- 5 Big Star 100,- 10 pk Chilli shots (evt, et par King airbomb) 100,- Smått - 40 kr = 500 Om det blir andre ting får tiden vise. Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Ser at nova har svea tankser i monster pack. Hehe xD. God Jul alle sammen. Endret 24. desember 2007 av sveafireworks Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Netopp vært ute og skutt opp noen happy springs. Gleder meg som en unge til fyrverkeri salget starter. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul folkens !.. Nå er det middag! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul folkens !.. Nå er det middag! ferdig med den eg Da er det bare pakkane Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 fikk jo voks i Jule gave. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) fikk jo voks i Jule gave. Ikkje spam fyrverkeritråden med kva du fekk til jul! Skriv det HER Endret 24. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
ztarlei Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 lurer på når man skal kjøpe mye smått fra europris hva kan det være greit å ha to pakker av, og hva kan man klare seg uten... Håper på seriøse svar! Kongetråd forresten! Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Slik jeg har forstått det, er Knitterfritz og de hylerene til 34,- ikke så aller værst. Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Kan ikke bruke 1500kr. Fordi fatern merka kor mye peng jeg hadde. Og da tok han alt og sa disse skal du ha til turen til thailand. Vet ennå ikke hvor mye jeg kan bruke. :en det blir nok bare noen airbombs og et eller to batteri og noe smått. xD Hadde jo egentlig 4000kr. lurer på når man skal kjøpe mye smått fra europris hva kan det være greit å ha to pakker av, og hva kan man klare seg uten... Håper på seriøse svar! Kongetråd forresten! ja kniller fritz er jo bra og så har du jo speedfire. Endret 24. desember 2007 av sveafireworks Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kan ikke bruke 1500kr. Fordi fatern merka kor mye peng jeg hadde. Og da tok han alt og sa disse skal du ha til turen til thailand. Vet ennå ikke hvor mye jeg kan bruke. :en det blir nok bare noen airbombs og et eller to batteri og noe smått. xDHadde jo egentlig 4000kr. lurer på når man skal kjøpe mye smått fra europris hva kan det være greit å ha to pakker av, og hva kan man klare seg uten... Håper på seriøse svar! Kongetråd forresten! ja kniller fritz er jo bra og så har du jo speedfire. HAHA :!: Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Julaften er mer eller mindre over, og nå står virkelig nyttårsaften for tur! Nå må alle bidra til at vi får den vakreste noensinne! Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Julaften er mer eller mindre over, og nå står virkelig nyttårsaften for tur!Nå må alle bidra til at vi får den vakreste noensinne! ja det må nok vi. Skal PRØVE å overtale pappa til at jeg kan bruke 1500kr. Endret 24. desember 2007 av sveafireworks Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Julaften er mer eller mindre over, og nå står virkelig nyttårsaften for tur!Nå må alle bidra til at vi får den vakreste noensinne! ja det må nok vi. Skal PRØVE å overtale pappa til at jeg kan bruke 1500kr. Bruk heller dei pengene på noko meir fornuftig enn på prøve å inponere oss her på forumet med å kjøpe ein heil drøss med fyrverkeri. Spar pengane heller til den ferie turen din Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nei du sjønner det jeg har 4k med di i kontanter. Og så har jeg rund 5k i banken. Så jeg har nok i massevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå