F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Noen som hvet om det kommer reklame i posten i morgen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Noen som har prøvd denne pakken ? og hva er prisen ? Link! Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Noen som hvet om det kommer reklame i posten i morgen? Tror det varierer når det blir sendt ut reklame forskjellige steder i landet. Jeg fikk svea reklame i går Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Noen som hvet om det kommer reklame i posten i morgen? Tror det varierer når det blir sendt ut reklame forskjellige steder i landet. Jeg fikk svea reklame i går Eg får den sikkert ikkje før etter jul Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ok jeg hvet det varierer. Men er det reklamen som varierer eller datoen ? sender posten reklame i morgen tenker dere (samme om det er fyrverkeri reklame, eller reklame får rema. Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Svea reklamene kan du se her og her. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det blir noe annet når du har brosjyren i hendene ; ) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det blir noe annet når du har brosjyren i hendene ; ) [/quote akurrat:D har sett prisene men vil også gjerne ha brosyrene:D edit: jeg tenker jeg kjøper eldorado pakken:D Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det blir noe annet når du har brosjyren i hendene ; ) Da får du printe det ut da Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 jeg tenker jeg kjøper eldorado pakken:D Godt valg Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det blir noe annet når du har brosjyren i hendene ; ) Da får du printe det ut da har printa ut europris men vil ha den i posten hele brosjyren. da får jeg også lest teksten under. Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvilken rakket syns dere er best? Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Big Star gir klart mest valuta for pengene. Film av Big Star (Gullbukett) Luces no.14 er også en meget god rakett fra Festival. Ellers er Big Bertha, BIG, El-Toro osv slagere som fort koster 200 + pr stk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 BIG er jo helt fantastisk. Har sett den live og jeg ble imponert. Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Big Star gir klart mest valuta for pengene. Film av Big Star (Gullbukett) Luces no.14 er også en meget god rakett fra Festival. Ellers er Big Bertha, BIG, El-Toro osv slagere som fort koster 200 + pr stk. Helt enig med deg. Jeg syns Ultimate rocket one er veldig bra. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg syns big star er veldig fin og bra til den prisen kjøp 10 stykker av den og det er 200, eller kjøp 1 big bertha. Lenke til kommentar
-BigBang- Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 De aller fleste får en haug med fyrverkerireklame i posten den (tredje juledag) Så det er bare å glede seg ;D Det gjør vi vertfall i Vestfold Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 De aller fleste får en haug med fyrverkerireklame i posten den (tredje juledag) Så det er bare å glede seg ;D Det gjør vi vertfall i Vestfold mhm:D fra vestfold du også? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 De aller fleste får en haug med fyrverkerireklame i posten den (tredje juledag) Så det er bare å glede seg ;D Det gjør vi vertfall i Vestfold Ja det er vel da dei kommer... Synest ikkje det noko dei enkelt rakettane som dei selger, du får nesten like bra raketter i familiepakkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå