F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Heisann mine illsinte venner Har et lite spørsmål... Har noen en PowerStar Fireworks logo liggenes og slenge....eller vet hvor jeg kan skaffe en. Jobber med og lage skins til et spell som heter Live For Speed. Værdens mest realistiske bilspill. (og det ekke' kødd) -- Lager noen Svea Skins som dette: Men ønsker og lage noen med PowerStar logoen også... Så hvis du kan eller vet noe...send meg en PM hvor skaffer man det spillet hen??? Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du kan laste ned demoen her. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Slutt med ot nå Noen som kan anbefale en familie pakke fra Spectra? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Spørr fortsatt om det er noe sted jeg kan skaffe PowerStar Logoen... Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 den handlelisten jeg posta er bare en midlertidlig handleliste. Lenke til kommentar
-BigBang- Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du får kjøpt Snake i den pakka med masse småting til 99 kr =) Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Snake går også under navnet "BendelOrm" fra Bandit Fireworks. Poster bilde i ni tiden som jeg har sagt hundre ganger :!: Lenke til kommentar
-BigBang- Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vi her på fyrverkeritråden har litt fritids.. det må jeg selv innrømme Men jeg er jo selv en sånn som begynner å kikke på fyrverkeri sider og sånt tidlig i desember ^^.. Jeg får bare si God Jul til alle oss på Den Store FyrverkeriTråden ;D Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Takk i like måde -BigBang- Hiver meg i bilen om tjue minutter og suser oppover mot Lil'strøm der jeg skal feire en rolig jul med Ribbe og masse annet herlig, samt se på Anders Jacobsen ta gull i hopprennet. --- Så blir det langsomt mere bråk i de neste dagene mot 2008 Endret 23. desember 2007 av Ban-One Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul, kom med bilde så fort du kan da ban-one Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg skal ha 1 familie pakke fra svea men hvet ikke hvilken, er power pack eller eldorado hvem anbefaler dere? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Spørr fortsatt om det er noe sted jeg kan skaffe PowerStar Logoen... Du finner den på oversiktbilde som eg hadde her... Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg skal ha 1 familie pakke fra svea men hvet ikke hvilken, er power pack eller eldorado hvem anbefaler dere? Jeg anbefaler Eldorado fordi jeg syns den har bedre batterier. Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) har nettopp fått katalogen fra nova. Endret 23. desember 2007 av sveafireworks Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 har nettopp fått katalogen fra nova. Fint for deg, men vist du ikkje har fått da med deg så ligger den her på forumet Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Stisse: Eldorado er en bedre pakke, men det er også dyrere. Har du råd til det, så velger du Eldorado. Hvis du ikke vil bruke så mye på en pakke, men samtidig få noe bra ut av den er Power Pack et finfint valg Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 har nettopp fått katalogen fra nova. Fint for deg, men vist du ikkje har fått da med deg så ligger den her på forumet har vell ikke det. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Stisse: Eldorado er en bedre pakke, men det er også dyrere. Har du råd til det, så velger du Eldorado. Hvis du ikke vil bruke så mye på en pakke, men samtidig få noe bra ut av den er Power Pack et finfint valg ja fant ut at det går. skal også ha 8 multi power 3 eller 4 big star. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 har nettopp fått katalogen fra nova. Fint for deg, men vist du ikkje har fått da med deg så ligger den her på forumet har vell ikke det. Her er dei! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå