BigJaffa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Noen som pleier å tjuvstarte litt på oppskytningen? Jeg begynner så smått når mørket har senket seg over nabolaget. Eg høyrte nokon som leikte seg på u.skulen på fitjar på fredag, det var midt på lyse dagen :!: Sjølv prøvde ein i liten snake no i dag EDIT: Legger ut ein film om snaken snark.... Endret 23. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Debate Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Prøver igjen: Noen som kan bekrefte salgsdatoer for Hordaland? Tror ikke det begynner før 29. her Hordaland starter ikke salget sitt før 29. Desember, som jeg skrev tidligere i tråden. Endret 23. desember 2007 av Debate Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Her er filem som viser snake. den funker best på glatte underlag, prøvde på eit underlag som ikkje var glatt og da låd den bare å freste... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Den så jo ganske fet ut da, til og være sånn små ting. Får man kjøpt de løst eller følger de med familie pakke eller noe sånt? Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Tror jeg skal ha dette i år: Svea: -Bombard 169kr -Crackling Balls 99kr -Space Inferno 699kr -King airbomb *4 40kr -El Toro 269kr -Swordsman 799kr -Bigbang 229kr -Crackling Bombs *4 40kr -Eldorado 349kr Nova: -Monster mix 169kr Festival: -Chilli Shot -Tanks (10pakning) -Grisehyl *3 -Kule spruter -Color pearl *2 -klapperslange *5 Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Tror jeg skal ha dette i år: Svea: -Bombard 169kr -Crackling Balls 99kr -Space Inferno 699kr -King airbomb *4 40kr -El Toro 269kr -Swordsman 799kr -Bigbang 229kr -Crackling Bombs *4 40kr -Eldorado 349kr Nova: -Monster mix 169kr Festival: -Chilli Shot -Tanks (10pakning) -Grisehyl *3 -Kule spruter -Color pearl *2 -klapperslange *5 Ser du skal ha en del små ting, hvorfor ikke bare kjøpe big bang fra svea? og droppe alt det andre som grisehyl,klapperslange osv.... eller så det fett ut det andre du hadde. mye har du tenkt og bruke? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Crackling Balls og Crackling Bombs trur eg er ganke like... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg skal i hvertfall ha en del "Happy Spring". Mye gøy du kan gjøre med dem. Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ser du skal ha en del små ting, hvorfor ikke bare kjøpe big bang fra svea? og droppe alt det andre som grisehyl,klapperslange osv.... eller så det fett ut det andre du hadde. mye har du tenkt og bruke? På listen min står jo det at jeg skal ha Bigbang fra svea, men det er ikke nok alene derfor skal jeg ha alle de "små" tingene. Jeg har tenkt til å bruke ca. 3000kr Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ser du skal ha en del små ting, hvorfor ikke bare kjøpe big bang fra svea? og droppe alt det andre som grisehyl,klapperslange osv.... eller så det fett ut det andre du hadde. mye har du tenkt og bruke? På listen min står jo det at jeg skal ha Bigbang fra svea, men det er ikke nok alene derfor skal jeg ha alle de "små" tingene. Jeg har tenkt til å bruke ca. 3000kr På små ting?! Bedre å kjøpe noko stor batteri og raketter da. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Så du listen hans eller ? Der var det ikke akkurat bare småting. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg så det mye stort og bra der. men er selvfølgelig hans valg, men hvis jeg skulle handla får 3000 ville jeg ikke kjøpt så mye små ting. Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Crackling Balls og Crackling Bombs trur eg er ganke like... Tror ikke det: http://www.sveafireworks.com/no/produkter/...wprod.asp?ID=54 http://www.sveafireworks.com/no/produkter/...wprod.asp?ID=72 Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 På små ting?! Bedre å kjøpe noko stor batteri og raketter da. Jeg bruker ikke 3000 på bare småting! Jeg bruker omtrent 700 kroner på småting og 2285 kroner på store ting. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 På små ting?! Bedre å kjøpe noko stor batteri og raketter da. Jeg bruker ikke 3000 på bare småting! Jeg bruker omtrent 700 kroner på småting og 2285 kroner på store ting. Er selvfølgelig ditt valg. Er enig det er gøy og ha litt små ting før 31 og tidligere på dagen:D så ut som bra valg av andre ting Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er selvfølgelig ditt valg. Er enig det er gøy og ha litt små ting før 31 og tidligere på dagen:D så ut som bra valg av andre ting Jeg kjøper ikke småting til bare dagene før nyttårsaften, men til hele 2008 Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er selvfølgelig ditt valg. Er enig det er gøy og ha litt små ting før 31 og tidligere på dagen:D så ut som bra valg av andre ting Jeg kjøper ikke småting til bare dagene før nyttårsaften, men til hele 2008 okey da forstår jeg at du handler så mye smått. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor er det så kult med store batterier og sånt? Synes det er dårlig jeg. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor er det så kult med store batterier og sånt? Synes det er dårlig jeg. Det er jo ha dei største og finaste rakettane og batteriene. Det er ingen som gidder å stå å sjå på at du leiker deg med noko tanks og cracing balls... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Heisann mine illsinte venner Har et lite spørsmål... Har noen en PowerStar Fireworks logo liggenes og slenge....eller vet hvor jeg kan skaffe en. Jobber med og lage skins til et spell som heter Live For Speed. Værdens mest realistiske bilspill. (og det ekke' kødd) -- Lager noen Svea Skins som dette: Men ønsker og lage noen med PowerStar logoen også... Så hvis du kan eller vet noe...send meg en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå