Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er et bilde av innholdet i den pakka til 200 hos power star, håper det er greit at jeg låner bilde av sveinern2 fra fyrverkeriportalen...

Edit: hørte noe om at de romerlysa ikke følger med i årets utgave..

Det var en lite fristende pakke. Altfor mange små raketter. Raketter under 150kr er som regel like spennende som stjerneskudd.

Får mye mer for penga hvis man kjøper batterier. Prøver å unngå pakker med raketter i.

Lenke til kommentar
Har ikke noen bilder av den som koster 300, men vil tro den er noe bedre, inneholder bla et multipower, 2 Big Star, Vega, Sirius, multiflash + noen andre ting jeg ikke vet hva er..

multiflash er noko av det største dritet og så kjedelig! Det er jo bare blink, blink og ikkje noko lyd... Ein ting folk burde styre unna.

Lenke til kommentar
Har ikke noen bilder av den som koster 300, men vil tro den er noe bedre, inneholder bla et multipower, 2 Big Star, Vega, Sirius, multiflash + noen andre ting jeg ikke vet hva er..

multiflash er noko av det største dritet og så kjedelig! Det er jo bare blink, blink og ikkje noko lyd... Ein ting folk burde styre unna.

Alt sånt småtteri er vel kjedelig?

Lenke til kommentar

Ja, multiflash er stusslige greier...Men de lyser bra da...

Stisse, litt av morroa på nyttårsaften er jo å gå ut litt på tidlgere kvelden å fyre av alt småtteriet da..syntes hvertfall jeg :)

Endret av Deila
Lenke til kommentar

Ja, multiflash er stusslige greier...Men de lyser bra da...

Stisse, litt av morroa på nyttårsaften er jo å gå ut litt på tidlgere kvelden å fyre av alt småtteriet da..syntes hvertfall jeg :)

Ja. jeg er 14 nå :dontgetit: så har alltid bare kjøpt sånn små ting, men blitt lei da jeg kjøper sånt får 500 i fjord f.eks

jeg bleier alltid og ta sånn små ting før nyttårsaften, og de små tanks,multiflash,hylere osv før nyttårsaften.

noen som anbefaler batterier til max 250 kroner fra: svea.festival,europris

Lenke til kommentar
Hvem er mest moro av alle pakkene mener dere?

Svea...

tipper the champ er det mest moro ut av fra svea

hva med avenger da? den ser jo bra ut den også?

ja det er jo litt mye i average men tipper the champ har noe veldig bra naboen min gleder seg til nyttårsaften fordi da er det god middag han drit oppi fyrverkeri sitt bare inne og drikk

Lurer litt på alderen din Sveafireworks. Punktum og komma har du ikke hørt om?

Dobbel og Trippelposting er heller ingen god bil. Er du i det heletatt gammel nok til å drive med fyrverkeri?

Dessuten tipper du bare, hvor lurt er det? Og forresten hadde jeg The Champ i fjor. Er en helt grei pakke for prisen, men effektene imponerer ikke spesielt mye.

du jeg tipper jo bare sier ikke at jeg vet det.

Lenke til kommentar
Nei, men det virker jo som alt han sier er basert på ren gjetting. No hard fealings!

Okay :)

Men jeg så i et annet inlegg du skrev at du sa at de begynte å selge den 27. på sørlandet, vet du om dette gjelder i aust agder og Arendal?

Aust Agder har salgsdager kun 29. og 30. Desember. Samme gjelder også for Hordaland, Rogaland og Vest Agder.

Edit: Forresten så var "sørlandet" et litt for bredt spekter. Beklager den!

Endret av Debate
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...