Mr.Karlsen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Begynner de og selge den 27'ende i Oslo? Noen som vet...? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Begynner de og selge den 27'ende i Oslo?Noen som vet...? Etter reglene skal salget starte to dager før degen, med pga at nyttår på ein mandag skal salget starte den 28. Det er det som virker mest logisk, men er det noko som er logisk i dette landet? Nei! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Begynner de og selge den 27'ende i Oslo?Noen som vet...? Etter reglene skal salget starte to dager før degen, med pga at nyttår på ein mandag skal salget starte den 28. Det er det som virker mest logisk, men er det noko som er logisk i dette landet? Nei! den ene butikken her begynner og selge den 26 det er jo da 5 dager før. Lenke til kommentar
Debate Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Begynner de og selge den 27'ende i Oslo?Noen som vet...? Etter reglene skal salget starte to dager før degen, med pga at nyttår på ein mandag skal salget starte den 28. Det er det som virker mest logisk, men er det noko som er logisk i dette landet? Nei! Dette gjelder da ikke sørlandet. De starter salget 27. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg tenker på Svea Store i Oslo. De har oppe hele året for folk med fyrverkeri-sertifikat. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Dette gjelder da ikke sørlandet. De starter salget 27. Vet du om dette gjelder i Aust Agder og Arendal?? Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 her i harstad starter dem og selge den 27 og det er ikke lenge til gleder meg som en unge Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvem er mest moro av alle pakkene mener dere?Svea... tipper the champ er det mest moro ut av fra svea Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvem er mest moro av alle pakkene mener dere?Svea... tipper the champ er det mest moro ut av fra svea hva med avenger da? den ser jo bra ut den også? Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvem er mest moro av alle pakkene mener dere?Svea... tipper the champ er det mest moro ut av fra svea hva med avenger da? den ser jo bra ut den også? ja det er jo litt mye i average men tipper the champ har noe veldig bra naboen min gleder seg til nyttårsaften fordi da er det god middag han drit oppi fyrverkeri sitt bare inne og drikk Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 vi kan ikke gå opp på ett fjell der du ser alt fordi man blir beskutt der opp pappa fikk nesten en big bertha oppi ansiktet men den for heldigvis videre Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 du ban-one er du ferdig med den internett siden din om fyrverkeri Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kanskje vi skal prøve å kutte ut dobbel-posting ; sveafireworks ? For ikke å si trippelposting. Lenke til kommentar
Debate Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hvem er mest moro av alle pakkene mener dere?Svea... tipper the champ er det mest moro ut av fra svea hva med avenger da? den ser jo bra ut den også? ja det er jo litt mye i average men tipper the champ har noe veldig bra naboen min gleder seg til nyttårsaften fordi da er det god middag han drit oppi fyrverkeri sitt bare inne og drikk Lurer litt på alderen din Sveafireworks. Punktum og komma har du ikke hørt om? Dobbel og Trippelposting er heller ingen god bil. Er du i det heletatt gammel nok til å drive med fyrverkeri? Dessuten tipper du bare, hvor lurt er det? Og forresten hadde jeg The Champ i fjor. Er en helt grei pakke for prisen, men effektene imponerer ikke spesielt mye. Endret 22. desember 2007 av Debate Lenke til kommentar
-BigBang- Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Verdens største airbomb ^^ Hadde likt å hatt den på nyttårsaften! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Verdens største airbomb ^^ Hadde likt å hatt den på nyttårsaften! 98837 (4 months ago) It's $750 but only professional pyrotechnics can launch em. Wow. 450kgs for 750 Dollar Endret 22. desember 2007 av Almadora Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvem er mest moro av alle pakkene mener dere?Svea... tipper the champ er det mest moro ut av fra svea hva med avenger da? den ser jo bra ut den også? ja det er jo litt mye i average men tipper the champ har noe veldig bra naboen min gleder seg til nyttårsaften fordi da er det god middag han drit oppi fyrverkeri sitt bare inne og drikk Lurer litt på alderen din Sveafireworks. Punktum og komma har du ikke hørt om? Dobbel og Trippelposting er heller ingen god bil. Er du i det heletatt gammel nok til å drive med fyrverkeri? Dessuten tipper du bare, hvor lurt er det? Og forresten hadde jeg The Champ i fjor. Er en helt grei pakke for prisen, men effektene imponerer ikke spesielt mye. Med tanke på alle feila du funnet, så tipper eg at han gå på barneskulen eller starten på u.skulen... Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Endelig var Svea avisen i postkassa. Regner med jeg tar en Power Pack(Svea) + Luces No.14 fra Festival + noe smått fra Svea Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Endelig var Svea avisen i postkassa. Regner med jeg tar en Power Pack(Svea) + Luces No.14 fra Festival + noe smått fra Svea Har du fått svea avisen i posten???? hvor bor du? og kan du ta bilder og laste opp her? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Jeg bor på det glade Sørland Kan kanskje laste opp senere, men avisen ligger jo og på nett. Den ser bare litt annerledes ut http://www.sveafireworks.com/no/dm/svea07/svea1.htm Edit: Butikken vi har er en "Svea Store" og dermed fikk vi vel en litt annerledes avis. Endret 22. desember 2007 av Enojo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå