Mr.Anki Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det slik at en får gratis vernebriller i år også? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det slik at en får gratis vernebriller i år også? tviler eg på... Brukte du dei da? Eg har mine liggande enda Trur eg fekk 4 stykker Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg fikk ikke ifjord jeg. Butikken hadde ingen briller. Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Da er forhandlerlistene til Nova ute:Push me! jaja... Nova skulle ikkje vere i nerheten av meg... Ligner ikkje nokon av produktene på svea sine? Jo, det er vel svea som eier nova hvis jeg ikke husker feil, så mange produkter er like, bare med annen design... jeg har alltid syns at de har lignet på værandre, og det stemte. da så. fikk lov og bruke 960 kroner. drit oppi ka mamma sier kjøper for det som passer meg Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 min handleliste er ferdig nå dere må helst lese den så jeg kan få noen andre ideer av dere andre også. har bare lagt noe fra nova og svea sammen men skal jo kjøpe noe fra power star også Er det ikkje lettere å bare skrive det her på forumet enn å lage ei power point fil? liker bare å lage power point filer lager det nesten til alt mulig rart Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ok, sjønner det helt fint jeg PS: gratis vernebriller i år også - maks 1 pr kunde. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 i går gikk tv2 hjelper deg. og noen som hvet om de har tatt også testet fyrverkeri der???? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er nok for tidlig... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er nok for tidlig... ok da satser vi på det kommer i romjulen. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 jepp, som alltid Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det slik at en får gratis vernebriller i år også?Tror jeg leste at Svea gir ut 1 gratis par til alle som kjøper noe, og hvis man skal ha flere kosta de 5 eller 10 kroner Tror det sto det på den previewen av årets katalog fra dem..men da gjelder jo akkurat det bare der dem selger fra Svea regner jeg med Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det slik at en får gratis vernebriller i år også?Tror jeg leste at Svea gir ut 1 gratis par til alle som kjøper noe, og hvis man skal ha flere kosta de 5 eller 10 kroner Tror det sto det på den previewen av årets katalog fra dem..men da gjelder jo akkurat det bare der dem selger fra Svea regner jeg med håper det er gratis briller. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 jeg lurer på om jeg skal kjøpe 1 eller 2 familie pakker. er da disse fra svea power pack 250 fra team star pyro pyro mix 5 til 265.- (link link ) Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg kan absolutt anbefale Power pack. Der får du du mye bra for pengene. Den andre har jeg aldri prøvd og effektene så relativt ukjente ut. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg kan absolutt anbefale Power pack. Der får du du mye bra for pengene. Den andre har jeg aldri prøvd og effektene så relativt ukjente ut. hva er tinga i power pack alt som følger med og hva det er Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Husker ikke alt (hadde den ifjor), men det var vel endel sånn halvsmått og vakre raketter. Får vel med 6 king airbombs og noen fontener. Sjekk på nettsiden til svea. Der kan du studere pakken nøye. Husker ihvertfall at jeg var positivt overrasket over den. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Husker ikke alt (hadde den ifjor), men det var vel endel sånn halvsmått og vakre raketter. Får vel med 6 king airbombs og noen fontener. Sjekk på nettsiden til svea. Der kan du studere pakken nøye. Husker ihvertfall at jeg var positivt overrasket over den. ok da går jeg får den og et batteri til max 200 kroner. skal være absolute mix iCAKE hvem anbefaler derE? iCAKe er 100 kroner dyrere. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Husker ikke alt (hadde den ifjor), men det var vel endel sånn halvsmått og vakre raketter. Får vel med 6 king airbombs og noen fontener. Sjekk på nettsiden til svea. Der kan du studere pakken nøye. Husker ihvertfall at jeg var positivt overrasket over den. ok da går jeg får den og et batteri til max 200 kroner. skal være absolute mix iCAKE hvem anbefaler derE? iCAKe er 100 kroner dyrere. Og 1oo% finere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg fikk mange vernebriller i fjor, så jeg har til i år også hvis jeg ikke får gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå