Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

nei men jeg tipper, multi power. alle kjøper det masse og folk kjøper det selvom det koster 30-50 tenker jeg.

Blir nok de mest populære produktene, ja. tipper Big Star og multipower og sikkert noen flere ting..Men Big Star og Multipower syntes jeg er verdt noen kroner ekstra.

 

seff. seff. er ran og kjøpe multi power. jeg hadde vært fall tenkt

 

3 big star 60.

1 vegas 40

4 multi power 92.-

2 knitter frits 8

familie pakke 199

+++++

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilket batteri har kraftigest drønn? Jeg husker en gang jeg var hos en jeg kjenner, for mange år siden, så hadde han et batteri som var kjøpt i sverige elns mener jeg å huske han sa.han hadde demontert det og han sprengte et utenfor huset. jeg følte hele kloden ristet :p muli de heter noe med king. det er ikke lovlig i norge ihvertfall

 

Det er vel Thunder King som hadde sin storhetstid her i Norge på 1990 tallet du snakker om :)

 

Selges i Sverige enda tror jeg? Er ikke helt sikker

 

Virkelig en av de kraftigste batteriene og operere ut sprengrørene ja :)

 

Har sprengt utrolig mye med Thunder Kings

Lenke til kommentar

Fekk svar fra Festival:

 

Hei Dere.

Av konkurranse messige hensyn, kan vi ikke gå ut med utsalgspriser på nåværende tidspunkt. Men jeg kan garantere dere at det vil bli maaaange gode tilbud/kjøp når salget starter i romjulen....Det er bare å glede seg !!!

Håper på forståelse for overnevnte.

Mvh Peer Edvardsen

 

Skal sei dei er teite, nesten alle dei andre her komme ut med priser :(

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe veldig mye fordi dette blir det siste året det er lovlig (?)

OMFG!!! Er det ingen som kan leite nokon sider lenger bak?

Eller bare søk i det minste... ordene "rakett, ulovlig" ville ha git deg sikkert 20 poster med svar...

Har en følelse at det kommer til bli en del "er raketter ulovlig?" poster i dagene frem mot nyttårsaften :thumbdown:

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe veldig mye fordi dette blir det siste året det er lovlig (?)

OMFG!!! Er det ingen som kan leite nokon sider lenger bak?

Eller bare søk i det minste... ordene "rakett, ulovlig" ville ha git deg sikkert 20 poster med svar...

Har en følelse at det kommer til bli en del "er raketter ulovlig?" poster i dagene frem mot nyttårsaften :thumbdown:

Ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...