F.torres Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som hvet om pyro mix 5 fra team star pyro (finner det på festival siden.) er bra? det kom reklame i posten at de solgte den til 265.- syns den ser litt fet ut med 11 raketter og mer... Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Følger du ikke med eller bandit ? Du skrev at du skulle hente "alt snaxen" som lå lagra i en eller annen kjeller. Antar det er fyrverkeri du snakker om Lurte bare på hva det var. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Her er hvert fall en pdf fra Power Star, tror den er 2 år gammel... har katlogen fra i fjor, kan sikkert ta noen bilder hvis det er ønskelig... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 lidl hadde jo fyrverkeri i fjor, den avisa skal ligge her ein plass... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hehe, suser i dag jeg Det er variert fyrverkeri (masse) som jeg ikke fekk tatt knekken på i fjor/år. PS Takker Und Bukker for PDF'en Hadde vert veldig fint (ikke bare for meg) om du tok noen bilder og slengte de opp her. Er du snill :!: Endret 17. desember 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Her ligger en god del aviser fra i fjor, inkl Lidl sin... Fjorårets Power Star lå og der, gitt... Og her ligger endel fra tidligere år.. Endret 17. desember 2007 av Deila Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 ÅÅÅÅ NICE!!!!!! Takker :!: Men...WTF Deluxxxe 3000 (og en halv) Har du fått reklame allerede nå stisse??? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) ÅÅÅÅ NICE!!!!!!Takker :!: Men...WTF Deluxxxe 3000 (og en halv) Har du fått reklame allerede nå stisse??? ja var i en albert bøe avis så var det litt ting. var 9 profukter totalt. 77bandit, åssen går det med den siden din? skulle ikke du lage en side der du hadde det mestE? Endret 17. desember 2007 av stisse2k Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sa tidligere at kameraet mitt streika, jeg hadde indexen klar da bare ikke filmene Men samma det, legger opp filmer her og hvis noen av os trenger råd kan vi jo bærre spørre her og da Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sa tidligere at kameraet mitt streika, jeg hadde indexen klar da bare ikke filmene Men samma det, legger opp filmer her og hvis noen av os trenger råd kan vi jo bærre spørre her og da å ja stemmer det. var det ikke snakk om og kjøpe nytt hd kamera? men noen som har testet ( har noen filmer) av .35 monster så setter jeg pris på det som bare F. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 å ja stemmer det. var det ikke snakk om og kjøpe nytt hd kamera? men noen som har testet ( har noen filmer) av .35 monster så setter jeg pris på det som bare F. .35 Monster er ny av året så det kan bli vanskelig å få tak i filmer av den med det første.... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hadde ikke bare planer om det vettu, sitter med HD kamera te ca 10 000 Laster som sagt opp en eller annen airbomb på lille jullaften More to come - tenker som plaster på såret (at siden aldri ble lastet opp) at jeg laster om mest mulig her på tråden før nyttår Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når starter de og selge i år og når begynner de første annonsene og komme tror dere? Sorry for dobbelpost Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når starter de og selge i år og når begynner de første annonsene og komme tror dere?Sorry for dobbelpost Kommer litt an på hvor landet du bor, men starter stort sett den 27 eller 29. des. Annonser kommer stort sett fra julaften og utover... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bor i lillestøm jeg (like ved oslo) så det drøyer nok sikkert ikke så mye for meg :!: Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når starter de og selge i år og når begynner de første annonsene og komme tror dere?Sorry for dobbelpost på den lille reklamen som var i posten stod det at de begynte og selge den 26. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvor i landet befinner du deg da? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvor i landet befinner du deg da? Som du sikkert huser fra i fjor så starta salget ganske tidleg nokon palasser og seint nokon plasser. Litt synd, men etter reglene så skal skal salget vere dei to dagane før nyttårsaften... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvor i landet befinner du deg da? jeg bor i larvik. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) ok Noen handlelister? C'mon - We need to stay alive!! Endret 17. desember 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå