sveafireworks Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva har folket tenkt å ha i år ? Budsjett osv ? jeg sjekket litt på sveafireworks.com nå og fant ut til at jeg skal kjøpe meg dette fra de. 1. stk - black jack 149.- 1. stk - king air bomb 15.- 1. stk - whisling base 35.- 1. stk huricane rockets 39.- 1. stk explosive 69.- totalt: 382 kroner. bruker bare sveafireworks.com til å se hvor lenge det er til nytt årsaften hehe Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mage har blitt medlemmer pga denne tråden...Ser -BigBang- har et inlegg her og det er det eneste (til nå), samme med sveafireworks. Er ikke uskyldig jeg heller da, hvis dere leter litt finner dere min førte post som ny på forumet her i "Den Store Fyrverkeri Tråden" :!: Jeg ble da også selfølgelig ikke bare med pga denne tråden. Vel til en annen sak...min liste jobbes stadig med, tenker og bruke ca 300 til 500 i år. Mest pga at jeg/vi har MASSE igjen fra i fjor som vi forsegla og la i et tørt rom frem til det skal pakkes ut når de begynner og selge igjen. Poster Bilde Dessuten satser jeg mer på effekt i år, er litt sugen på iCake og sånn mmm kake...LoL Anyways, blir nok mere batterier på meg i år med andre ord, kansje noen raketter da PS: Velkommen til forumet da gutta Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Skal i hvertfall kjøpe meg en Two In One. Så en video av den og det var mye fyrverkeri for 450,- Må kjøpe et par store raketter, et eller to rakettsett, og masse småting. Har også litt lyst på de Svea-produktene som ble kalt V-shapes. Jeg har ikke sett sånne før, men de var veldig dyre. Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mage har blitt medlemmer pga denne tråden...Ser -BigBang- har et inlegg her og det er det eneste (til nå), samme med sveafireworks. Er ikke uskyldig jeg heller da, hvis dere leter litt finner dere min førte post som ny på forumet her i "Den Store Fyrverkeri Tråden" :!: Jeg ble da også selfølgelig ikke bare med pga denne tråden. Vel til en annen sak...min liste jobbes stadig med, tenker og bruke ca 300 til 500 i år. Mest pga at jeg/vi har MASSE igjen fra i fjor som vi forsegla og la i et tørt rom frem til det skal pakkes ut når de begynner og selge igjen. Poster Bilde Dessuten satser jeg mer på effekt i år, er litt sugen på iCake og sånn mmm kake...LoL Anyways, blir nok mere batterier på meg i år med andre ord, kansje noen raketter da PS: Velkommen til forumet da gutta takk da Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 om 35 monster står det: Tekniske data Høyde / Ø: 21,5 cm x 4,2 cm Antall skudd: 25 stk Indre rørdiameter: 35 mm Effekthøyde: ca 20 - 30 m Totalvekt: 200 gram per stk Netto kruttvekt: 50 gram per stk Ser ut som vær av de? hhar 25 skudd. og går fra 20- 30 meter, dette kan bli gøy og teste. synd de ikke har noe film. EDIT: få noe liv i denne tråden da. Etter hva jeg har skjønt er .35 Monster en airbomb, så jeg tviler på at det er 25 skudd i hver... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Skal kjøpe så mye småting som mulig... Dette blir min siste post. Kommer tilbake 26/09/2011 (Blir litt aktiv før nyttårsaften) Endret 29. desember 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 - sveafireworks Hva mener du (ironi eller vanlig takk) Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Skal i hvertfall kjøpe meg en Two In One. Så en video av den og det var mye fyrverkeri for 450,- Må kjøpe et par store raketter, et eller to rakettsett, og masse småting. Har også litt lyst på de Svea-produktene som ble kalt V-shapes. Jeg har ikke sett sånne før, men de var veldig dyre. hvem lager denne two in one? er det en rakettpakke ? Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Et effektbatteri fra Svea om ikke jeg tar helt feil. Som endelig har blitt lovlig i Norge. Link Endret 17. desember 2007 av Bibbo Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 - sveafireworksHva mener du (ironi eller vanlig takk) vanelig takk Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 noen som skal mange airbombs Mage har blitt medlemmer pga denne tråden...Ser -BigBang- har et inlegg her og det er det eneste (til nå), samme med sveafireworks. Er ikke uskyldig jeg heller da, hvis dere leter litt finner dere min førte post som ny på forumet her i "Den Store Fyrverkeri Tråden" :!: Jeg ble da også selfølgelig ikke bare med pga denne tråden. Vel til en annen sak...min liste jobbes stadig med, tenker og bruke ca 300 til 500 i år. Mest pga at jeg/vi har MASSE igjen fra i fjor som vi forsegla og la i et tørt rom frem til det skal pakkes ut når de begynner og selge igjen. Poster Bilde Dessuten satser jeg mer på effekt i år, er litt sugen på iCake og sånn mmm kake...LoL Anyways, blir nok mere batterier på meg i år med andre ord, kansje noen raketter da PS: Velkommen til forumet da gutta hvor blir det av de bildene Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) fatern skal kjøpe en top fuel til oss. selv skal jeg ha noen par familie pakker Endret 17. desember 2007 av sveafireworks Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 fatern skal kjøpe en top fuel til oss. selv skal jeg ha noen par familie pakker Trippel posting? Det går ann å redigere det første posten din og EDITe... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ok, til begge to :!: Bilde lover jeg kommer på lille julaften, alt snaxen ligger lagra i den tørre kjelleren våres der og jeg reiser dit klokka syv, poster bilde når jeg kommer dit, nesten med en gang Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det står sikkert her fra før, men hva er "alt snaxen" ? ; ) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som har festival prisene i år? Her finner du festival profuktene. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Det står sikkert her fra før, men hva er "alt snaxen" ? ; ) Hva mener du? Stisse: jeg leter selv gjennom tåden etter eldre festival/europris aviser Endret 17. desember 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som har festival prisene i år? Her finner du festival profuktene. Eg tar å sender ein mail til dei... Håper eg får prisene Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det står sikkert her fra før, men hva er "alt snaxen" ? ; ) Hva mener du? Stisse: jeg leter selv gjennom tåden etter eldre festival/europris aviser ja. men skal ikke de også sette opp prisene sine? har oppdatert handle lista fra svea. 1 power pack 249.- (familiepakke) 1 .35 monster 75.- (airbomb) 1. absolute mix 129.- (batteri) 1 huricane rockets 39.-(rakett pakke) blir 500 kroner, har da bare 500 kroner igjen. som da kommer til og gå til festival/europris. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Skulle te og gjøre det samme (bigjaffa) Jeg er ute etter PDA avisa til europris fra i fjor jeg så hvis noen har bilder, vet om noen på denne tråden osv... si ifra. vet de hadde PDF dokument til nedlastning i fjor serru' Endret 17. desember 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå