Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker en jeg kjente teipa sammen 3-4 chillishots i fjor og smallt opp på likt. Det ble helt vanvittig. De har en fantastisk effekt som minner om de største rakkettene og når du setter de sammen vil jeg tørre å påstå at de slår det meste, visuellt sett ihvertfall.

 

Itillegg er det også myye rimeligere =)

 

Vurderer å prøve å seriekoble noen airbombs på en eller annen måte. Noen som har noen ideer som funker?

Hvor mange av de største rakettene har du egentlig sett?

Lenke til kommentar

Når det gjelder airbombs så vinner (etter min mening) Chilli Shots og Happy Spring over King Airbombs.

Det handler om effekten, King Airbombs er jo vel konge men liker Chilli og Happy bedre pga effekten og smellet :!:

 

Dessuten så koster jo alle tre likt :dribble:

 

Jobber med min liste og begynner og poste videoer lille julaften, da muligens av Chilli Shot i HD :thumbup:

La oss holde tråden gående og håpe på att ikke en idiot starter en ny en som ifjor :hrm:

 

-----

 

Nok om det, på tide med noen artige nyttårshistorier folkens :new_woot:

Jeg begynner:

 

Ved nyttår i fjord var det ræva forhold i Lillestrøm, det jeg mener med det var at snøen akkuratt hadde smeltet og bakke var hard som is (gresset). Vi slet med og putte en plastikpinne ned i hagen men fikk det til og hadde et lite show der... Når vi kom opp på haugen med utsikt over byen var det mange der, det var koselig og se på alle men vi hadde litt vi sjøl ville brenne. Pinnen ville ikke ned....vi prøvde og prøvde men forsto at det ikke kom til og gå. Jeg fant en gatelykt og presset røret ned i jorden der som merkelig nokk var mykere. Der fyrte vi opp mange helt til kom til Berthaen (som vi hadde fire av).

 

Vi plasserte den første ned i røret og i den lettet satte den seg fast i lampen på toppen av stanga, der sto den litt i full fres til den tilslutt sprengte. glasset samt pæra var borte :!:

 

Dette var et lite uhell og vi fikk aldri skjylden så vi satser på metallpinne i år :thumbup:

 

-----

 

Deres (forhåpentligvis bedre) historier...? :thumbup:

Endret av 77Bandit
Lenke til kommentar
Lista mi:

 

1x Eldorado 349,-

1x Two in one 299,-

1x Icake 199,-

nokon airbomb

"35 monster" sikkert likt som airbomb

+ noko fra fesitval og europris

 

jeg lurte på om jeg skulle gå over fra black jack til power pack men er det stor forskell og er det verdt 100 kroner mer.

 

om 35 monster står det: Tekniske data

Høyde / Ø: 21,5 cm x 4,2 cm

Antall skudd: 25 stk

Indre rørdiameter: 35 mm

Effekthøyde: ca 20 - 30 m

Totalvekt: 200 gram per stk

Netto kruttvekt: 50 gram per stk

 

Ser ut som vær av de? hhar 25 skudd. og går fra 20- 30 meter, dette kan bli gøy og teste. synd de ikke har noe film.

 

EDIT: få noe liv i denne tråden da.

Lenke til kommentar
Lista mi:

 

1x Eldorado 349,-

1x Two in one 299,-

1x Icake 199,-

nokon airbomb

"35 monster" sikkert likt som airbomb

+ noko fra fesitval og europris

 

jeg lurte på om jeg skulle gå over fra black jack til power pack men er det stor forskell og er det verdt 100 kroner mer.

 

om 35 monster står det: Tekniske data

Høyde / Ø: 21,5 cm x 4,2 cm

Antall skudd: 25 stk

Indre rørdiameter: 35 mm

Effekthøyde: ca 20 - 30 m

Totalvekt: 200 gram per stk

Netto kruttvekt: 50 gram per stk

 

Ser ut som vær av de? hhar 25 skudd. og går fra 20- 30 meter, dette kan bli gøy og teste. synd de ikke har noe film.

 

EDIT: få noe liv i denne tråden da.

Er det ikkje liv her da? Trur eg leggger meg, det er så lite live her i kveld :p

Lenke til kommentar

Liv her vettu.. =p

Men skader ikke med mer..

 

Har selv tenkt til å svi av minst 2000;-

Siden det er så og si sikkert med rakettforbud nesteår, så drar jeg til å kjøper meget mye raketter iår.. Regner med å ha over 200 raketter ( fra europris da :p )

 

Noen andre som har budsjett og lista si klar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...