Snytefant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Fant litt forskjellige godbiter Dårlig kvalitet men Tatt med mobilen. Endret 4. desember 2007 av --MrDave-- Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fant litt forskjellige godbiter Dårlig kvalitet men Tatt med mobilen. Trur eg hadde blitt lei etter halve pakken Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fant litt forskjellige godbiter Dårlig kvalitet men Tatt med mobilen. Trur eg hadde blitt lei etter halve pakken Men viss du legger alt oppi en og tenner på 1 ? Smeller ALT Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hehe, det hadde vore litt fett... masse hylere og "snurrebasser" som flyr i alle retninger Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Ble lei i fjor av det Derfor jeg har så mye igjen Men i år blir det fyring av litt forskjellig Endret 5. desember 2007 av --MrDave-- Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sånne små ting er jo morsomst Sånn man kan gjøre mye rart med, sånn som hylere og tankser! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vi hev en happy spring opp på et tak en gang. Så kom den dalende ned mot oss og sprengte bare noen meter bak oss. Var utrolig sinnsykt (oi så tøff jeg er, jaja!), for etter raketten ble utløst, dalte det bare et grønt lys ned mot oss. Akkurat før det sa pang virket det som ting skjedde i slow-motion - vi løp som bare faen. Det var artig. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Var sån en gang jeg skulle send opp en rakett med knekt pinne (ikke så lurt ) Raketten var temmelig stor. Den gikk noen meter opp og så kom den ned igjen og surra rundt hode midt. Så ska eg sei det blei mye glitter og lys Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Var sån en gang jeg skulle send opp en rakett med knekt pinne (ikke så lurt ) Raketten var temmelig stor. Den gikk noen meter opp og så kom den ned igjen og surra rundt hode midt. Så ska eg sei det blei mye glitter og lys Klarte ikke du sette fyr på noe i et byggefelt også da? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hva er det jeg har sotte ring rundt? Jeg husker jeg så slike i fjor men husker ikke hva de er... Endret 5. desember 2007 av Minarelli-Tuning Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 jumping jack, europris hylera, Noko spinner greier(husker ikkje kva det heiter) Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hehe. Skulle hive en demontert bombe fra et batteri og så traff den rett inni en brake-busk og faen ka det brant! Spredde seg noe sykt og.. Endret 5. desember 2007 av ainstainy Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Skal bare bruke penger på småting. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvor mye småpenger har du tenkt å bruke da latterkongen? hva slags småting hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som vet når de første brosjyrene med fyrverkeri kommer ut? Må finne ut av hva jeg skal ha vett, nå har jeg jo til og med ca 3000 på kontoen, så nå blir det noe mer enn de småtteriene jeg har fått for 3-400 kroner før Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hva er det jeg har sotte ring rundt? Jeg husker jeg så slike i fjor men husker ikke hva de er... Tror det heter Snake eller no sånt no Er no spinner greier Endret 8. desember 2007 av --MrDave-- Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som vet hvor det selges Thunderking? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som vet når de første brosjyrene med fyrverkeri kommer ut?Må finne ut av hva jeg skal ha vett, nå har jeg jo til og med ca 3000 på kontoen, så nå blir det noe mer enn de småtteriene jeg har fått for 3-400 kroner før De pleier å begynne å komme i posten fra julaften og fremover... men det hender ofte at de blir lagt ut i butikken før det.. Og Thunderking selges ikke i Norge. Er ikke sikker på om de selges i Sverige.. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) . Endret 26. juli 2012 av Heimert-kongen Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 De pleier å begynne å komme i posten fra julaften og fremover... men det hender ofte at de blir lagt ut i butikken før det..Så lenge til ja Jaja, da er det vel bare å vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå