Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hei Jeg bare lurte på noe ang. fyrverkeri Har hørt det er siste år med fyrverkeri for privatpersoner i år. Stemmer det, eller? Hvis det er det, så kommer jeg til å skal ha masse fyrverkeri, samma om jeg har lov eller ei (er 16, så det har jeg sikkert ikke lov til ) Og så hvor selger de billig fyrverkeri? Er det f. eks mulig for meg som privatperson å kjøpe noe billig i fra Kina/Japan/samme hvor de lager det? Takker Edit: Klarte å si det samme to ganger, tok bort en setnig Endret 2. desember 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Og så hvor selger de billig fyrverkeri? Er det f. eks mulig for meg som privatperson å kjøpe noe billig i fra Kina/Japan/samme hvor de lager det? Det kan nok hende det er tilgjengelig, MEN du vil nok få et stort problem med frakten. Det å sende brannfarlige/eksplosive ting med posten er bare å glemme. Det går selvfølgelig an å sende det med spesialtransport, men det tror jeg nok koster mer enn det smaker. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Å ja, så det er like så greit å (prøve) å foreldra mine til å kjøpe for meg, da? Det blir like dyrt/billigere? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Å ja, så det er like så greit å (prøve) å foreldra mine til å kjøpe for meg, da? Det blir like dyrt/billigere? Tur du bare kan glømme å inpotere fryrverkeri. Det er kun pinne fyrverkeri som blir forbudt, vist du leser i dei andre postane her. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 24 dager igjen nå (til de begynner å selge ) gleder meg ass Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Chill skuddene <3 Og spookey er også konge Billige og gode (H) Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Spennende å se hva lovgivninga blir til neste år Endret 3. desember 2007 av thomas_c24 Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ja, håper det fortsatt blir lovlig... men jeg skjønner egentli ikke hvorfor de ikke var ha fyrverkeri... det er jo mye som er farligere, som tobakk, alkohol, kjøretøy, ja, så å si alt er jo farligt om men ikke bruker det rett, så hvorfor ta gleden fra så mange som bruker det rett Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ja, håper det fortsatt blir lovlig... men jeg skjønner egentli ikke hvorfor de ikke var ha fyrverkeri... det er jo mye som er farligere, som tobakk, alkohol, kjøretøy, ja, så å si alt er jo farligt om men ikke bruker det rett, så hvorfor ta gleden fra så mange som bruker det rett Har du høyrt om sosialister, komunsiter og kristne? Dei har som mål å fjerne alt som er gøy å gjera som å drikke alkohol, ha lenger opningstider på barer og fjerne raketter... Men vist du lerser nokon eldre poster så ser du at dei IKKJE kommer til å fjerne alt men pinne fyrverkeri...!!! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Sitter fremdeles med fyrverkeri fra ifjor jeg. Gleder meg til juletider hvor jeg skal sende opp for så å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ja, håper det fortsatt blir lovlig... men jeg skjønner egentli ikke hvorfor de ikke var ha fyrverkeri... det er jo mye som er farligere, som tobakk, alkohol, kjøretøy, ja, så å si alt er jo farligt om men ikke bruker det rett, så hvorfor ta gleden fra så mange som bruker det rett Har du høyrt om sosialister, komunsiter og kristne? Dei har som mål å fjerne alt som er gøy å gjera som å drikke alkohol, ha lenger opningstider på barer og fjerne raketter... Men vist du lerser nokon eldre poster så ser du at dei IKKJE kommer til å fjerne alt men pinne fyrverkeri...!!! Ingenting jo ikke klart enda, for en stund siden snakket de om totalforbud. Det skulle bare være store "show" ved byer og tettsteder... Men faktisk tror jeg ikke de kommer til å fjerne noe, jeg tror det bare er noe de sier slik at vi skal bruke vet slik at det blir fyrverkeri neste år også... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ja, håper det fortsatt blir lovlig... men jeg skjønner egentli ikke hvorfor de ikke var ha fyrverkeri... det er jo mye som er farligere, som tobakk, alkohol, kjøretøy, ja, så å si alt er jo farligt om men ikke bruker det rett, så hvorfor ta gleden fra så mange som bruker det rett Har du høyrt om sosialister, komunsiter og kristne? Dei har som mål å fjerne alt som er gøy å gjera som å drikke alkohol, ha lenger opningstider på barer og fjerne raketter... Men vist du lerser nokon eldre poster så ser du at dei IKKJE kommer til å fjerne alt men pinne fyrverkeri...!!! Ingenting jo ikke klart enda, for en stund siden snakket de om totalforbud. Det skulle bare være store "show" ved byer og tettsteder... Men faktisk tror jeg ikke de kommer til å fjerne noe, jeg tror det bare er noe de sier slik at vi skal bruke vet slik at det blir fyrverkeri neste år også... Nei, ingenting er klart ennå, men aller mest sannsynlig blir det forbudt med pinnestyrte raketter og fyrverkeri som ser ut som leketøy. Her kan du lese mer om saken. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Happy Spring er en slager her i heimen. De kan fyres av hvor som helst , og de smeller som en sekk med poteter. Hoho, skal nyte denne nyttårsaften, ja. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Happy Spring er en slager her i heimen. De kan fyres av hvor som helst , og de smeller som en sekk med poteter. Hoho, skal nyte denne nyttårsaften, ja. Slike? EDIT: Liten film som viser korleis du IKKJE skal sende opp fyrverkeri... Link Endret 3. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det var happyspring ja. Elsker de der. Men funnet ut at det blir billigere å kjøpe batterier å demontere istedenfor å kjøpe pakker med happyspring. Er bare å rive bort papieret rundt batteriet og vips har du 20 stk happyspring. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 hvilke butikker har best fyrverkeri? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Personlig syntes jeg at Power Star som selges på Europris, og Svea Fireworks, hvilken butikk i nærheten av deg som selger Svea kan du finne under "forhandlere" her. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Europris har masse billig og bra fyrverkeri, svea og festival og også mye bra men hvilke butikker som selger det er jeg usikker på Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 vet hvor de holder til! Svea har jeg gode erfaringer med... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg husker for et par år siden kjøpte jeg en batteri til rundt 50 kr hos festival, det smallt godt altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå