Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Dette forumet har en struktur som er til for å følges - tråder skal ikke plasseres der hvor "flest vil se de", men der hvor de hører hjemme.

 

Fyrverker i er en hobby/interesse, og hører derfor hjemme i Hobbyforumet. At den har vært lenge i OT-baren er ikke relevant, da forumet for hobbyer er relativt nytt.

 

Tråden blir derfor stående i hobbyforumet, og det er siste ord i denne saken.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, send meg heller en pm dersom dere har synspunkter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, Struktur ja....

 

Den har jo stått der i tre år :ermm:

 

Lett for folk og gi faen når det ikke omfatter deres interresser. :hmm:

 

*Beklager frekkheten mer er temmelig irritert*

etter det som eg forstår så har ikkje høbby posten våre i 3 år OG at fyrverkeri blir meir eller mindre presentert som ein hobby her.

 

Men ikkje meir snakk om det... Kva skal folket ha i år :p

Lenke til kommentar
...Snøft....

 

Vel vi får finne på noe her da og eventuelt si ifra på OT Baren rundt nyttår så den får litt populæritet samt at vi slipper at dynamittharry starter en ny tråd om fyrverkeri som han gjorde i fjor. :roll:

 

Har ikke mye planer ennå men kjenner på meg at jeg gleder meg mer og mer for vær dag :!:

Gleder meg til fyrverkeri reklamen kommer i posten, som julaften for andre gang :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor de selger kinaputter? Har fryktelig lyst på :new_woot:

 

Eller så har jeg jo demontert sånne ''banditter'' (langre remser med svarte kuler inni) og putta i en liten plastik pose, og stappa inn i en liten bamse jeg fant i grøfta... Smalt litt da :innocent:

Dette var 2 demonterte remser... Og en LAAAAAAANG lunte ...

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor de selger kinaputter? Har fryktelig lyst på :new_woot:

 

Eller så har jeg jo demontert sånne ''banditter'' (langre remser med svarte kuler inni) og putta i en liten plastik pose, og stappa inn i en liten bamse jeg fant i grøfta... Smalt litt da :innocent:

Dette var 2 demonterte remser... Og en LAAAAAAANG lunte ...

Søta bror...

Lenke til kommentar

Huff, denna tråden sovner jo inn snart..

 

Folkens, våkne!! =D

 

Hva skal folk kjøpe i år? Noen som har lagt opp "handleliste/budsjett" hittil?

 

Regner selv med å handle for alt ifra 1000-2000;- Første gang jeg kjøper for så mye, men må jo nyte det så lenge vi kan bruke raketter, noe som jeg er fan av.. =D

 

Noen som veit om noen rakettpakker hvor det er mange raketter til en billig penge?? Bare det går opp, hyler eller ikke spiller ingen rolle, bare det sier pang tilslutt, er jeg fornøyd.. =P

Lenke til kommentar
Huff, denna tråden sovner jo inn snart..

 

Folkens, våkne!! =D

 

Hva skal folk kjøpe i år? Noen som har lagt opp "handleliste/budsjett" hittil?

 

Regner selv med å handle for alt ifra 1000-2000;- Første gang jeg kjøper for så mye, men må jo nyte det så lenge vi kan bruke raketter, noe som jeg er fan av.. =D

 

Noen som veit om noen rakettpakker hvor det er mange raketter til en billig penge?? Bare det går opp, hyler eller ikke spiller ingen rolle, bare det sier pang tilslutt, er jeg fornøyd.. =P

 

Jeg skal nok bruke 1000-1500 kr. Blir nok mye raketter i år siden det blir det siste året med det. Noen batterier blir det også. Jeg pleier å kjøpe pakker da det ofte er mye billigere.

 

 

Takk BigJaffa :D Har du noen anelse om hvor? Svinesund?

Kan hende dei har det der...

 

Jeg var i Svinesund for to uker sida. Fant ikke noe.

Lenke til kommentar
Eg kommer sikkert til å brenne av 2k spenn...

 

Hva liker du best da, raketter eller battery's?

 

Jeg har tenkt til å kjøpe 10 tolvpakninger med rakett-pakka fra Europris til 49,99 eller noe, så vil ha rundt 120 raketter.. Elsker raketter :D

Kommer sikkert til å bli ein del reketter, får sjå kva som frister.... Vist det blir litt vind kommer eg til å satse på batteri...

 

EDIT: Skal sei eg vart skuffa i fjor... Hadde reknamed at det skulle være litt meir liv i dei flash greiene som dei har på europris.

 

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
Eg kommer sikkert til å brenne av 2k spenn...

 

Hva liker du best da, raketter eller battery's?

 

Jeg har tenkt til å kjøpe 10 tolvpakninger med rakett-pakka fra Europris til 49,99 eller noe, så vil ha rundt 120 raketter.. Elsker raketter :D

Kommer sikkert til å bli ein del reketter, får sjå kva som frister.... Vist det blir litt vind kommer eg til å satse på batteri...

 

EDIT: Skal sei eg vart skuffa i fjor... Hadde reknamed at det skulle være litt meir liv i dei flash greiene som dei har på europris.

 

 

Den blinkegreia var skuffende greier. Jeg skal få tak i noen billige produkter fra Europris og noe kvalitetsgreier fra Svea Fireworks.

Lenke til kommentar

Jeg er ferdig med handlelista mi alt..

 

Skal kjøpe masse hos Europris ( Får mye for billig penge ) og litt kvalitet hos Svea..

 

Har hittil regnet frem at jeg kommer til å ha ca 200 raketter ++ ( Elsker raketter, og siden det er siste året, må det hamstres.. ) Dette er da denne tolvpakningen med raketter, ikke det beste, men de har bra motorkraft, og en bra hale som følger den opp og ender med et helt okey smell..

12 raketter for 50;- er noe jeg synes er billig, derfor blir det mye.. =P

 

Det jeg skal kjøpe ifra Svea, er 2 hot gold raketter, oser av kvalitet, og de fine.. Pluss dama liker dem.. =P

 

Har 2000 jeg SKAL bruke, så kan hende det blir 250 raketter.. Får se.. =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...