Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Skal til Svinesund før jul, tenkt på å kanskje kjøpe litt fyrverkeri, men om man blir stoppet i tollen, blir vel alt det fratatt, eller hva?

Er det lov til å ta med fyrverkeri ifra Sverige til Norge??

 

Har hørt så mye forskjellig rart om det, så håper på et korrekt svar.. =)

Nei, det er ikke lov å ta med fyrverkeri over grensen...

 

Hvordan blir det med fyrverkeri neste år?

Er ikke helt med...

Aller mest sannsynlig blir det forbudt med pinnestyrte-raketter , og fyrverkeri som ser ut som leker, så vi må nok se langt etter tanks, racerbiler osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt mye forskjelli så jeg lurer på hvordan det blir med fyrverkeri til neste år...

 

Jeg har hørt noen si at det ikke blir låv med noe?

Jeg har hørt at "batterier" blir lovlig?

Er det i det hele tatt avgjort om det blir låv eller ikke?

Ingenting er klart enda. Men det kan bli eit forbud mot pinne-fyrverkeri.

Lenke til kommentar

Syns det er veldig kjiipt av moderatoren og flytte denne flotte tråden. Den har stått i nesten tre år i OT Baren og der har den mange innlegg. Den har den flere innlegg i minuttet dagene før og etter nyttår og er utrolig populær på nyttår. Hvis den forblir i hobbyer vill den ikke ha så mye interresange innlegg og meninger samt mindre trafikk. :dontgetit:

 

En av tingene jeg digger med nyttår er å handle raketter og annet "knask", fikse rampe i hagen, stille og alt jeg har kjøpt i et hjørne av den store varme stua mi :D og til sist...sitte på denne tråden....det er utrolig moro og være hær rundt nyttår og ber pent om den kan flyttes tilbake til OT hvor den vill og hadde fått mest oppmerksomhet.

 

MVH

Meg ;)

Endret av 77Bandit
Lenke til kommentar
Syns det er veldig kjiipt av moderatoren og flytte denne flotte tråden. Den har stått i nesten tre år i OT Baren og der har den mange innlegg. Den har den flere innlegg i minuttet dagene før og etter nyttår og er utrolig populær på nyttår. Hvis den forblir i hobbyer vill den ikke ha så mye innterresange innlegg og meninger samt mindre trafikk. :dontgetit:

 

En av tingene jeg digger med nyttår er å handle raketter og annet "knask", fikse rampe i hagen, stille og alt jeg har kjøpt i et hjørne av den store varme stua mi :D og til sist...sitte på denne tråden....det er utrolig moro og være hår rundt nyttår og ber pent om den kan flyttes tilbake til OT hvor den hvil og hadde fått mest oppmerksomhet.

 

MVH

Meg ;)

 

 

Er helt enig, jeg digger og handle og drive med fyrverkeri. og i år får jeg lønn rett før nyttår (1200) kroner (er 14 år) så har vært fall det og begynne med, så får jeg penger av bestemor til det på ca 100 og sparer litt selv så er det vel ca 1500 og det er bra syns jeg:D

 

veldig snilt av moderatorene om de kunne flyttet tråden til Ot-baren i stedet.

Edit: Det er snart bare 1 måned igjen, jeg gleder meg noe helt J.....

Lenke til kommentar
Syns det er veldig kjiipt av moderatoren og flytte denne flotte tråden. Den har stått i nesten tre år i OT Baren og der har den mange innlegg. Den har den flere innlegg i minuttet dagene før og etter nyttår og er utrolig populær på nyttår. Hvis den forblir i hobbyer vill den ikke ha så mye innterresange innlegg og meninger samt mindre trafikk. :dontgetit:

 

En av tingene jeg digger med nyttår er å handle raketter og annet "knask", fikse rampe i hagen, stille og alt jeg har kjøpt i et hjørne av den store varme stua mi :D og til sist...sitte på denne tråden....det er utrolig moro og være hår rundt nyttår og ber pent om den kan flyttes tilbake til OT hvor den hvil og hadde fått mest oppmerksomhet.

 

MVH

Meg ;)

 

 

Er helt enig, jeg digger og handle og drive med fyrverkeri. og i år får jeg lønn rett før nyttår (1200) kroner (er 14 år) så har vært fall det og begynne med, så får jeg penger av bestemor til det på ca 100 og sparer litt selv så er det vel ca 1500 og det er bra syns jeg:D

 

veldig snilt av moderatorene om de kunne flyttet tråden til Ot-baren i stedet.

Edit: Det er snart bare 1 måned igjen, jeg gleder meg noe helt J.....

Right On! :thumbup:

Lenke til kommentar

Vist du ikkje viste det så der sånne som deg ein av grunnane til å det kommer eit fyrverkeri forbud. Unger under 18 som ikkje veit kva farer som det er med fyrverkeri. Etter det som eg ser så er du bare 15 og det er 3 år til du kan kjøpe og BRUKE fyrverkeri!! La dei som er eldre enn deg ta seg av det som smeller slik at me kan få ha fyrverkeri nokon år til.

Lenke til kommentar
Ble bremsa litt pga at videokameraet gekk føyka. :hrm:

 

Men har fått et nytt HD kamera og har over halvparten igjen av mitt gamle fyrverkeri så dere kan regne med at noen artige videoer ligger og flyter her nermere nyttår :thumbup:

jada... Høyrest ut som at du er moden nokk til å "leike" deg med raketter... Vent nokon år til å har fått meir vet i håve!

Lenke til kommentar
OK da så slutter vi fred...."mamma" :innocent:

 

Vel jeg tenker og brenne en del også men har aldri vært så interresert i "raketter".

Ikke misforstå meg på detta...jeg liker dem godt og elsker og ha dem men syns batterier og airbombs er kulere....man får også mere førr pænga ;)

Ja. Men får kjøpe etter været. I fjor var det nesten extremsport, sto nede ved sjøen og skaut utover. Litt kjipt å brenne ned huset til naboen :p

Lenke til kommentar
Jepp, men hvis det fossregner kan man jo skaffe sånn nødlys til båter :thumbup:

De kan brenne under vann :ohmy:

 

Men det er kansje ikke så kult med 50 sånne da: :roll:

 

Har ikke planlagt så mye men SKAL ha Big Bang i år å'.

908.jpg

:w00t:

Bare sånt tull?

Det som eg hadde i fjor:

post-96672-1167420095_thumb.jpg
post-96672-1167500390_thumb.jpg

Tankasane gadda eg ikkje å bruke, dei grønne ballane blei eg lei etter 20 stykk. Ikkje kjøp sånne dritt ting, du blir bare lei...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...