Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Har kjøpt pirater selv under disk på en butikk i Danmark. Det var en butikk med en slags gul terning som logo.

Lenke til kommentar

Jeg og en annen fyr tok hvitt krutt og puttet det i en tom CO2 patron, som vi filte full i.. stappa magnesiumtråd nedi til lunte teipa igjen med lerretstape... CO2 patronen ble bare borte etter smellet... Fikk granatsjokk av det! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hei.

jeg er vlgig intresert i fyrverkeri og lurer på om det er andre som er det.

hær kan vi gi råd til hva man bør kjøpe, priser på forskjellige fyrverkeri,produktinfo o.l. vi kan også skrive litt om de forskjellige fyrverkeri klassene, fra kl 2 til kl 4 som man må ha kompetansebevis for og skytte opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har også mer igjen. Skal si tiden går fort. Snart Juni. Vi er med andre ord nesten halvveis i ventingen til neste nyttårsaften!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
slger de noe slags fyrverkeri i "vanlige"  butikker i danmark?

eller sånne mere morro butikker

8513257[/snapback]

Dem selger noe kinaputter under disken på en malingsbutikk rett bak en butikk som heter winter, i hirshals.

Om dem enda selger aner jeg ikke, min dem gjorde for noen år tilbake hvertfall.

Lenke til kommentar

husker vi hadde sånn store brølere, satt den feil vei ned i ei vinflaske.. den brente hull i sida ^^, .

laga også noe selv.. sånn grønne baller som sprenges og det kommer ut sånn lyn eller noe sånt.. demonterte et helt glass med slike og putta dem sammen i litt papir.. littegrann gnist ble det vist :p

Endret av KexxY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...